Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

köpeğimin çiftleşme döneminin geldiğini nasıl anlarım ?

yldz
yldz

619


cinsi rotweıler erkek


6 Cevap

vlkn
vlkn

1751


Erkek köpekler ergenliklerinden itibaren çiftleşmeye hazırdır diye biliyorum. bunun yanı sıra normalden fazla veya yeni işaretleme yapmaları yani koku bırakmaları çiftleşme isteklerinin göstergesidir


_ggunes
_ggunes

110299


ayrıca huysuzluk da cabası =)


yldz
yldz

619


teşekkür ediyorum ama normalde biliyorum zaten işaretlrme yapıyor gereğinden fazla huysuz ve çok havlıyo ama yanına dişi rotweiler geldiğinde oyun oynamaktan başka birşey yapmıyor benim oğluşum :)


_ggunes
_ggunes

110299


Kendisi daha küçük cok bilmiyorlar yada anlamıyorlar ondan olabilir benim oğluşum da öyleydı sımdı büyüdü yani :D


_ggunes
_ggunes

110299


tutamıyorum artık =)


yldz
yldz

619


küçülsünde cebime girsin :) 14 aylık oldu ayaklarını kaldırdığında benim boyumda sıpa çok sıkıntılardayız ama ergenlik döneminde galiba ne istediğini bilmiyo :))


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
1192 Görüntüleme
6 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor