Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Ne yapmam lazım başka ?

Mia_Damla
Mia_Damla

2729


Önceden de sordum galiba bu soruyu ama artık canım acıyor. Kedim çok sinirli olmaya başladı uykusu varken yada yorgunken sevebiliyorum başka türlü sevemiyorum ellerimi kanatti hep diş izleri felan kısık sesle hayır mia diyip önüne oyuncak koyuyorum 1-2 oynadıktan sonra ilgisini cekmiyor yine geliyor bana sataşmaya ne yapmam lazım arkadaşlar Veteriner le konuştum bu durumu oyun oynuyor felan dedi ama bu kadar can yakmasi çok kötü :d Suya degdiremiyoeum yanıyor valla :d Yardım edin fikri olan

10 Cevap

Mia_Damla
Mia_Damla

2729


Cevap ?

Yampirik
Yampirik

3386


Kediniz daha yavru olduğu için oyun amaçlı çok can acıtıyor. Bu durumu zamanında ben de yaşadım ve çözümü yok sanıırm her gece elimin kolumun üstüne teramisin sürüyodum. Eller aynı jiletle çiizlmiş gibi duruyor evet ama inanin ki geçicek bu dönemde :D elinizi çizdiği zaman hemen ilgisini başka yöne çevirin olta oyuncaklar var onunla oynatabilirsiniz :)

Merloli
Merloli

1017


Benim kedimde aynı , yavruyken çok ısırıyorlar . Ellerinizi uzak tutun ısırdığında hayır deyip uyarın.ben öyle yapıyorum.

Mia_Damla
Mia_Damla

2729


Hayır diyince anlamıyor daha çok sinirleniyor

damlabagci26
damlabagci26

139


Benimki de aynı eskiden hayır deyince veya ah falan deyince bırakıyodu artık onu da yapmıyo daha çok ısırıyo. Hatta bazen resmen deliyo elimi. Umarım geçer büyüyünce sabredicez acıya artık miniklerimiz için :)

goknur
goknur

944


Benim kedimdede aynı problem var vallahi birebir katiliyorum uykuluyken sevdin sevdin yoksa deliyor gercekten 5 aylik oldu bizimkisi acaba ne zaman gecer bu durum

kedilikizzz
kedilikizzz

114535


Büyüdükçe geçen değil azalan bi durum bu. Nasıl alışırsa öyle gider kedi. Bnce umut etmeyin alışın :)

Olcay34
Olcay34

2429


Geçmiyor hayvanın huyu öyle kandirmayin arkadaşı:) benim kedim iki yaşında dokunmaya yürek ister! Ha yaklaşır mi insana evet laf ta dinler acayip zekidir. Onunla oynamaya zorlar seni. Ellerini tutmak ister yalar isirir. Sonuç büyük ve kanayan cizikler. Bunu isteyerek yapmıyor. Yapısı sert. İsteyerek yaptığı an jilet gibi kesiyor:))) ben aliskinim onunla inadına oynarım:)))

Olcay34
Olcay34

2429


Tekrar söylüyorum kedinin doğuştan elde ettiği karakter yapısı nasıl ise o şekilde buyur ve gelişir. Onu değiştiremezsiniz. Çok ellemeden sadece varlığını hissedeceksiniz...

Mia_Damla
Mia_Damla

2729


Ben bişi yapmasam da geliyor oturuyorum ayağıma bile birden bire geliyor ısırıyor sarıyo iki elini bacağıma Hiç bir şey yapmıyorken habersiz yapması can acıtıcı :dd

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
134 Görüntüleme
10 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor