Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

İran kedisi su içme sorunu

tahaemrebayram
tahaemrebayram

169


Arkadaşlar benim sıfır burun bi iran kedim var. 5 aylık. Kedim su kabından su içerken gıdısındaki yanaklarındaki tüyler hep su oluyo hani hafif ıslanma falan değil hayvan direk daldırıyo kaba. Havalarda soğudu o şekliyle gidiyo bide betona yatıyo hasta olcak diye korkuyorum sürekli peşindende koşamam. Evinde aynı cins kediyi besleyen arkadaşlar siz kedinize hangi yolla su içiriyosunuz?

4 Cevap

martha
martha

12518


benimkindede aynı problem var sırılsıklam oluyor gıdısındaki tüyler damlata damlata geziyor :D birçözüm bulamadım

martha
martha

12518


basık burunlara özel su kapları var almadım ama ıslanmasında işe yarayacağını sanmıyorum pek

tahaemrebayram
tahaemrebayram

169


Ben bulamadım bi türlü o kaptan internette. Sizin bildiğiniz varsa linkini atabilir misiniz

martha
martha

12518


http://www.zooplus.com.tr/trixie-kisa-burunlu-kedi-icin-mama-ve-su-kabi

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
83 Görüntüleme
4 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor