Kedim Balkondan Düştü Yemek Yemiyor

Yunuschill
Yunuschill

170 Puan

Merhaba scottish cinsi kedim var binanın 4 katından düştü hemen farkedip bulduk fakat bulduğumuzdan belli yemek yemiyor bu konuda bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.

14 CEVAP

Warriorsans
Warriorsans

132719

Yazık yine ihmal yüzünden neler yaşıyor kimbilir hayvancağız.. kedi filesi taktırmak şart olmalı. Hala gitmediyseniz acil veterinere götürün iç kanama yaşıyor olabilir kırığı çatlağı her şeyi olabilir. Buradan hiçbir şey yapamayız buna.

Sezgek
Sezgek

12209

Yani burdan ne yapmamızı bekliyorsunuz ki online röntgen ya da MR çekilmiyor bildiğiniz üzere iç kanaması olabilir çatlak kırık ya da çok daha hafifi burkulma olabilir ama bir sürü şey olabilir acil veterinere götürüp röntgen falan çektirmeniz lazım

Sezgek
Sezgek

12209

Yunuschill hayvan 4. Kattan düşmüş yorumlardan medet umuyorsun ben mi saçmalıyorum Allahım sen bana sabır ver

muffinthecat
muffinthecat

2411

Veterinere götürmediyseniz acil olarak götürmelisiniz. Pisinin önemli bir şeyi olur. Ayrıca bundan sonra daha dikkatli olup, tedbirleri alacağınızı da umuyorum

BiciriginAnnesi
BiciriginAnnesi

116277

Açılın ben doktorum🧑🏻‍⚕️resim atın bana 👀
Ben buradan muayne ederim röntgen çekerim MR ne gerekiyorsa yaparım


Ya siz dalga mı geçiyorsunuz
Hayvan 4 kattan aşağıya düşmüş bulduğumuz da yemek yemiyor diyorsunuz


Gelmişsiniz buradan tavsiye almak istiyorum diye yazıyorsunuz size konunun ciddi olduğunu anlatmaya çalışan üyelere de çemkiriyorsunuz pessss
hayvan bakmayın vallahi bakın bakmayın bakmayı da yaşatmayı da bilmiyorsunuz


Acilen veterinete gidip muayene olması lazimken siz bura da konu açıyorsunuz.

edmrcglu
edmrcglu

10710

tavsiye nasıl alabilirsiniz buradan acaba 4. kattan düşmüş hayvan ne bekliyorsunuz. bekleyin yer.
hemen veterinere götürün.

muffinthecat
muffinthecat

2411

Önemli bir şeyi olabilir*

Deniz1741
Deniz1741

8958

  1. Kattan düşmüş bir can için ne gibi bir tavsiye bekliyorsunuz. Bulduğunuz gibi veterinere götürmediğiniz kabahat. Acilen gitmelisiniz.

Mirabonibon
Mirabonibon

12418

Şaka mı bu soru siz kendinizde misiniz acaba? 4. Kattan siz düşseniz aileniz de bu tarz ama insanlar için olan siteye bizimki 4. Kattan düştü ne yapabiliriz yazıp beklesinler. Ne bekliyorsunuz acaba ne yazmalarını istiyorsunuz acilen veterinere götürmeniz gerekirken.

byzkpln
byzkpln

4215

Hemen veterinere götürün. Maddi olarak bu gözünüzü korkutuyorsa veteriner fakültesine götürün ama götürün yani bir yere. Yemek yememesinin uyumasının hepsi bir problem. Kafasını çarpmış olabilir korkudan damagı yarılmış olabilir. Bir yerinde kırık çatlak en önemlisi iç kanama olabilir. Bu geceyi çıkaramayabilir bile. Kediler 4 ayağının üstüne düşer yada onlar 9 canlıdır diye bir deyim yok. Alırken o kadar para dökürsanız kendi ihmalinizin bedelinide ödeyip hayvancağızı hastaneye götürün. Dilerim birşeyi yoktur…

Yunuschill
Yunuschill

170

@Sezgek saçma sapan cevaplar vermen için konu açmadım tavsiye almak için açtım.

Selenay1
Selenay1

11015

Bu sitede de hayvanı düşürüp düşürüp sonra gelip ay acaba ne oldu demek moda galiba hadi diyelim ki sizin suçunuz değil bir şekilde oldu yani neden bir insan buraya yazar ki bunu anlamıyorum çocuğunuz düşse oturur googledan mı bakarsınız

Canar_
Canar_

171

Sizin gibilerin evcil hayvan beslemesi yasaklanmalı. Böylesi acil ölümcül olabilecek bir durumda veterinere götürmek yerine buraya yazıyorsunuz.

pablopicasso
pablopicasso

116353

O kedişin güvenliksiz balkonda ne işi vardı acaba?

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 212 Görüntüleme
  • 14 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 53838 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR