

















































































































































Korat Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Kısırlaştırılmış Kedilerde İştah Artışı Nasıl Yönetilir?
Honey Bear Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Vatoz Balığı Hakkında Merak Edilenler: Türleri, Yaşam Alanı ve Beslenme Alışkanlıkları
Büyük Irk Köpeğime Küçük Irk Köpek Maması Versem Olur mu?
Beslenmeden davranışlara kadar, evcil dostunuzun yaşamına dair detayları keşfedin.
Tüm Blog YazılarıMerak ettiklerini sor, dostlarımızla yaşayanlar cevaplasın.
Merhaba2 hafta önce dışı düşen kedimi vetoya götürdüğümde diyabet olduğunu öğrendim 231 di açlık şekeri. Hemen diyabet mamaya gectik. Sadece mama değişikliği ile diyabet kontrol altına alınır mı? Kedim çok huysuz asla insülin vs olmaz ya da hap yutmaz. Bu konuda ne yapabilirim. Veto insülin vs den bahsetmedi hiç. Aynı durumda olan var mı. Şekeri yükseldiğinde ya da düştüğünde kediniz nasıl oluyor belirtiler nedir?
Benim kedimde kafa ve çene çevresi kaşıntısı sebebiyle karaciğer sebepli bir diabet şüphesi vardı, hekim baktığında hafif bir şüphe gördü ve virbac diabet mama kullandık 2 adet 3kglık. Sonrasında değere tekrar baktığımda sorun kalmamıştı. sonrasında da tekrarlamadı. ama tabi benim kedimin değeri hekimin söylediğine göre asla ciddi bir durum değildi. zaten karaciğer değerleri sorununu tekrar yaşadık ama diabet yaşamadık.
Bizde virbac mama kullanmaya başladık. Bizimki sanırım enfeksiyona bağlı yükseliyor. 3 ay sonra değerlere baktiracagim inşallah sizinki gibi normale döner değerler. Cevap için teşekkürler 🙏
Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.
Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:
Yeni Soru SorOnaylı Yem Deposu Sertifikası
Şikayet göndermek için bir sebep seçmelisiniz.
gönderiliyor...
Teşekkürler!
Şikayetiniz başarıyla gönderildi, en kısa zamanda inceleyeceğiz.