Kedimi Kısırlaştırdım

ft
ft

757 Puan

kedimi bugun kisirlastirdim sabah 10 da aneztesi aldi eve geldigimizde ilk bi kustu onu gormedim yarim saat sonra ayilmaya basladi hafif yurumeler hatta hanimefendi hizlica kosmaya bile calisti tabi dikkat ediyoruz aksam 6 gibi azicik yas mama ve su verdim kustu onu hemen sonra bekledim yine 2 saat kendisi mama yemek istedi kuru mama ve suyunu icti ardindan yine kustu ziplamaya da calisiyor ama arkasinda dolaniyorum surekli zaten izin vermiyorum bu kusmalar normal mi ne zaman gecer tasima cantasinin icine koyuyorum rahat uyusun diye bi yer yaptim surekli kalkmak istedi gece de onun icin de mi yatiriyim bilemedim ilk defa boyle bi sey yasiyorum pimpirikliyim birazda fotografini da ekledim zaten tecrubesi olan benimle paylasirsa sevinirm


4 CEVAP

ft
ft

757

veteriner yarin hicbi sey olmamis gibi devam eder dedi ama iste bilemedim henuz kisir mamasi da almadim yarin alicam bu durumda cok onemli mi kisir mamasi bi kardesi daha var bugun ayri odalarda tutucam zaten kedimi tuvalete kendim koydum 2 kere yapmadi geri cikti

Berra2000
Berra2000

1913

İlkn24 saat yemeyebilir 48 saatte kadar yaş mamayla belenebilir 3. Gününxe de kuru mama yemezse sorun acil antibiyotik tedavisi gerekli. Veteriner hekim ateşi varmı diye olcmesi gerek ateş olursa antibiyotik yapar

skygirl
skygirl

1442

Yarası normal gibi duruyor

skygirl
skygirl

1442

1 haftalık falan antibiyotik iğnesi yapmış olması lazım, vet yaptıysa hızlıca toparlar. Sanırım estetik dikiş atıldı. Hangi anestezi ile ameliyat yaptı bizimki gaz anestezi ile oldu ameliyattan sonra çok hızlı toparladı

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap