Kedimde Yaralar Çıktı

Kevserakbal
Kevserakbal

349 Puan

Merhabalar ben sürekli okul için yurt dışında olduğum için kedimle ayda bir gelip ilgilenebiliyorum bu sefere iç dış paraziti 10 gün geçikti aşırı kalınmaya başladı ve doğal olarak pirelendi sürekli yalanıyordu ve son zamanlarda yaşandığı yerler dökülmeye başladı traş ettirdik ve bazı yerleri yalamaktan ve kaşımaktan yara olmuş veteriner sana düşkün olduğu için strese bağlı sürekli kendini yalıyor dedi sen varken bi düzene alıştı ve ailem benim verdiğim düzeni veremedi çocuğuma ondan dolayı da olmuş olabilir sizce pirelendiği için yara olmuş olabilir mi yoksa strese bağlı mı olmuş olabilir? Kaşıntısı geçti ama hala yalanıyor ve yalamktsn yara yapıyor ne yapabilirim


5 CEVAP

raziyevl
raziyevl

1107

sadece evde yaşayan bir kedide bu kadar hızlı şekilde pire olur mu bilemedim.10 günlük bir kayıp böyle bir şeye yol açar mı düsündürücü.dışarıdan pire vs. taşındıysa bilemem tabii.benim kedim de 2 aydır olmuyor çok şükür öyle bir şey olmadı.mantar ihtimali de gözde bulundurulmalı.farklı bir veterinere göstermekte fayda var.test falan yapıldı mı neler dendi kaşıntı için ilaç da mı verilmedi sadece bakarak mı teşhis koydu :dd.sizin gitmeniz stres yaratir ama bu kadar derin yaralar acamazlar ilk seferde.yalamasını en aza indirmek içinde vetten bir yakalık isteyin bence.traşı etmeniz de + bir stres kaynağı ben doğru bulmadım.kedinizin stresi ve yalama içgüdüsü daha çok artmıştır.”sadece pire için mi yara olmuş yoksa stres yüzünden mi” sorusunun cevabini testlerde birlikte profosyonel şekilde vet vermeli.

Kevserakbal
Kevserakbal

349

Vallaha şöyle söyliyim kaşıntısı için iğne yapıldı yaşıntı geçti sadece sürekli yalanıyor mantarlıl Birşey yok dediler iyi bir hekime götürüyorum zaten tekrar sorarım ama bir de son 2 aşısı sürekli böyle oluyor günü geçtiği için tam zamanında yaptırıyoruz normalde dışarıdan getirebileceğimiz bi yerde yok

raziyevl
raziyevl

1107

herhangi bir test yapıldı mı peki yalama icin mutlaka yakalık isteyin

Kevserakbal
Kevserakbal

349

Şöyle söyliyim iç dış paraziti geçti ama veteriner evde hala pürenin olabiliceğini söyledi çünkü eğer eve dağıldıysa böyle olması normal şimdi ev için ilaç aldım yaptım bakalım ÇÜNKĞ veterinere yeni götürdüm ordaki vücudunda pire çıktı

Pinkerbell
Pinkerbell

179

Benim kedimde de aynı durum vsr boyun bölgesini deli gibi kaşıyor ve tüy döküyor o bölgelerde. Antialerjen mama başladık veteriner parazit aşılarını yaptı ama bi değişiklik yok boyunluk takınca azalıyor çıkarınca tekrar kaşıyor

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap