Kedim Sebepsiz Yere Ev Ahalisine Saldırıyor

lokiferidun
lokiferidun

194 Puan

merhaba, 2020 yılından beri benimle beraber olan kedim 2 yıldır bambaşka bir deliye dönüştü. onu sahiplendikten sonra 4 kere ev değiştirmek zorunda kaldık. onu götürdüğüm 2. ev bahçe katıydı ve her yer kedilerle çevriliydi, cama geliyolardı bağırıyorlardı vb. bu evde kedim sadece anneme saldırıyordu çok derin değillerdi ama pantolon atmak zorunda kalmıştı annem birkaç kere. üstüne durmadık, tırnağı uzun falan dedik geçiştirdik. aynı evde ablam ve erkek kedisi bizimle yaşamaya başladı. bununla beraber iyice saldırgan oldu. sonrasında hep beraber başka bir eve geçtik ve asıl terör burada başladı. evde ben hariç herkese saldırıyordu bu sebeple veteriner ile görüştük. vetiquette calming malt önerdi onu kullandık, sakinleşmişti. 1 ay kullanın bırakın durumuna bakalım ona göre devam ederiz demişti, öyle yaptık. 1 ayın sonunda maltı bıraktık ve sakinleşmiş olduğu için başlamadık tekrar. birkaç ay sonra asabileşmeye başladı tekrar aynı malta başladık ama biraz geç kalmışız çünkü snir krizi geçirdi ve beni parçaladı, annemin eli hastanelik oldu. veterinerle tekrar konuştuğumuzda vetqom markasının calming+ ilacını verdi. onu da kullandık, bu arada onu evlenince oturacağım eve geçirdim, nişanlım ve ben her gün yanına gidiyorduk, hep ilgilendik oyun oynadık tüm sevgimizi ona verdik. sorun yoktu, ilaç bitince devam etmedik, veteriner kontrolünde bırakıyoruz ilaçları bu arada. geçen hafta nişanlım evde kedimle tekken ortada hiçbir sebep yokken ona saldırmış ve nişanlım hastanelik oldu. o gün tekrar vetqom calming+'a başladık. bir haftadır kullanıyor, bugün tekrar ben de evdeylen kedim nişanlımın ayağına saldırdı, zor ayırdım bu sefer bir şey olmadı. veterinerimiz laroxyl reçete etti, yarın ona başlayacağız. laroxyl ile vetqoma devam edeceğiz. böyle bir durum yaşayan başka birileri var mı? başka ne yapabiliriz? nişanlım da ben de gerçekten onu çok seviyoruz ve onun iyi olmasını istiyoruz.

8 CEVAP

nnnmr
nnnmr

19022

Bence kediniz aşırı stresten bu davranışları gösteriyor benim kedim Theo'da çok saldırgandı tabi bizimki farklı sebeptendi ama hepsi aynı sonuca çıkıyor aşırı stres kedinizin kendine ait bir alanı var mı benim kedim bu davranışları yaparken bizde başta veteriner tavsiyesi ile ilaç kullandık hatta antıdepresan bile kullandık ama hiçbir işe yaramıyorlar bence öncelik olarak ona kendine ait bir alan hazırlayın kendini güvende hissedeceği,örneğin tepesine çıkabileceği bir kedi kulesi alabilirsiniz sevebileceği yataklar,oyuncaklar gibi eğer bunlara rağmen geçmezse bir hayvan davranış uzmanından yardım alabilirsiniz ben kendi kedimin durumu için bir davranış uzmanından yardım almıştım

lokiferidun
lokiferidun

194

@nnnmr kendine özel alanı olması için ev tuttuk. şu an kaldığı ev tamamen onun. davranış uzmanının adını verebilir misiniz belki bizim için de faydalı olur

lokiferidun
lokiferidun

194

@nnnmr bir minik düzeltme, evi kedim için tutmadık, nişanlımla evlendikten sonra oturacağımız evi kedim için normalden bir ay daha erken tuttuk.

omerabi
omerabi

169

düzelebildi mi kediniz ya da ne yaptınız. bize de banyoya giediğimizde salırıyordu bacaklarım paramparça oldu banyoya sokmak istemiyor tıvalet kabının yerini de değiştirdik

lokiferidun
lokiferidun

194

@omerabi daha başaramadık maalesef. yeni oldu bizim de

nnnmr
nnnmr

19022

lokiferidun bizim veterinerimizin bir tanıdığı vardı rica ederek bizi yönlendirdi adını maalesef ki veremem ama çevremin bana önerdiği ve benimde araştırdığım biri vardı adı dr.gürbüz ertürk olması lazım ben daha önce danışmanlık almadım ancak birkaç kişi önermişti ve biraz araştırmıştım isterseniz sizde bir bakabilirsiniz

lokiferidun
lokiferidun

194

@nnnmr evet gürbüz beyi ben de gördüm, görüşüyorum onunla bir de ebru yalçın var. ikisinden birinden randevu alacağım bugün. teşekkür ederim ❤️

sudeeyldiz
sudeeyldiz

866

gecmis olsun benim de kedim kisirlastirdiktan sonra asiri agresiflesti vetqom calming verdiler bize de ama herhangi bir sakinlesme yok malesef. cozebildiniz mi

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap