Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Kısırlaştırma sonrası yara yalamak.

Gonderwal
Gonderwal

1832


Merhaba arkadaşlar,
Çocugum Ayka, minicik aşk lopum dün itibariyle kısırlaştırılmış kedi cemaatinin bir üyesi haline geldi.. Dünden beri kafayı yedim, gerçekten kendim Ameliyat olmuş gibi hissediyorum kendimi.


Soruma gelecek olursak:
Veterinerimiz, aşk lopuma bezden minik don vari bir şey takmıştı. Dün bu donu sorun etmedi ancak bugün onunla baya ugraştı. Veteriner de dedi ki :İlla takmasına gerek yok ugraşırsa çıkarabilirsin. Ben de dedim ki yarasını açarsa dikişler falan nolucak? Veterinerimiz dedi ki sorun yok yalasın daha iyi olur. Şimdi bir yandan tırsıyorum bir yandan güveniyorum ama bir yandan da okumadığım yer kalmadı herkes farklı bir şey diyor.. Baya baya o yarayı yaladı bugün. Şimdi yanımda uyuyor ama ben kafayı yedim. Cidden psikolojik olarak çöktüm 2 günde.Sizce ben Aykayı rahat mı bırakayım yoksa orayı illa sardırtayım mı Bi şey olur mu?
Bir de yarın okulum var, evde yalnız kalacak yaklaşık bir 5 saat. Veteriner hoplayıp zıplamasında da sorun yok dedi ama sizce odanın kapısını kapatayım mı çıkarken yoksa açık mı bırakayım?


Acayip paranoyak bir korku halindeyim. Yorumlarınıza ihtiyacım var.. Şimdiden okuyan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim ^. ^ Can yoldaşınızla saglıklı, mutlu bir yaşam dilerim..



5 Cevap

Zynpkck
Zynpkck

4532


Bende bu zamanlardan iki üç hafta önce geçtim bence o bez bir hafta durmalı çünkü yarası daha taze kanatabilir dikişlerini açabilir iç dikişlerine zarar verebilir mikrop kapabilir en az bir hafta kalmalı rahatsız olacaktır ama sonra alışır bir hafta sonunda zaten dikişler kaynamaya başlıyo bi sorun çıkmıyo kızım ilk bandajı açtıklarında deli gibi dikişlerini yalamıştı ve kanatmıştı baktım dikişleri iyi veterinere götürmedim yanında olduğumda pek müsade etmedim ne zamanki yarası kaynamış bıraktım yani kısacası yeniden sardırın sadece bir haftacık katlanıcak sonra oh rahat ve veterineriniz kafayı yemiş herhalde hoplamasında zıplamasında sorun olmazmı bi kere kedinin iç dikişleri var hoplayıp zıplamasın kesinlikle sakin oyunlar oynatın yemek su ve tuvaletini yakınına koyun zaten ağrısı olabilir yavrucağın ve geçmiş olsun biran önce toparlar kendini inşallah :)


Gonderwal
Gonderwal

1832


**Güncel


vethekkaya
vethekkaya

73


petshoplarda veya kliniklerde satılan boyunluklar var , bu boyunluklardan temin edebilirsiniz , kedinizin ameliyat bölgesini yaraması ciddi durumlar doğurabilir , dikişlerini açması durumunda dokunun henüz kaynanama durumunda orası enfeksiyon kapabilir ve daha kötü durumlar yaratabilir bu sebebten ötürü ameliyat bölgesine mümkün olduğunca uzak tutmalısınız ameliyat bölgesinin daha hızlı bir şekilde düzelmesi için morsprey veya repons adlı ürünüde almanız iyi olacaktır tekrardan geçmiş olsun sağlıcakla kalın


Sahsimuhterem
Sahsimuhterem

9241


Hem erkek hem dişi kedi kısırlaştırdım hatta dişi kedim hem sezaryan hem kısırlaştırma ameliyatı oldu ne bir bandaj ne bir yakalım hiç bir şey takılmadı önerilmedi üstelik ameliyat yaptırdığım veterinerler elit kabul edilen bir muhitte.Herhangi bir sorun yaşamadık.


Gonderwal
Gonderwal

1832


@sahsimuhterem yarasını yalıyor muydu peki ve çeşitli zıplama girişimleri oluyor muydu?


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
134 Görüntüleme
5 Cevap
1 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor