Tüy Dökümü Devam Mı?

Ozguu
Ozguu

12225 Puan

Tüy dökümünüz hala devam ediyor mu? Bizim neredeyse 3-4 aydır sürüyor hala bitmedi her gün avuç avuç tüy temizliyoruz koltuklardan :(

5 CEVAP

Lunathecatt
Lunathecatt

12232

Merhaba, hayır o kadar değil artık 2 hafta öncesinde bizde uçuş uçuştuk gerçekten

Ozguu
Ozguu

12225

Ne güzel, Biz hala öyleyiz maalesef :( virbac kullanıyoruz fazla proteinli diye mi tüy dökümü oluyor bu kadar çözemedim

FistanOsman
FistanOsman

586

Mevsimsel dıyolar bı bıtmedı :)

Patiografya'nın ürünlerini çok öneriyorlar ama ne kadar faydalıdır bilemiyorum.

MiaFea
MiaFea

731

Son 2 haftadır daha iyi durumda, ama taradıkça yine ölü tüy çok geliyor. Ama geçiş sırasındaki gibi aşırı bir dökülme yok şu an. Bu dokümün periyotları nedir tam olarak ben çözemedim biri açıklarsa sevinirim.

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap