Malt Önerisi

Ozguu
Ozguu

12225 Puan

Merhabalar. 13 yaşındaki sarman kedimiz yaş mama kuru mama malt gibi şeylerde inanılmaz seçici. Maalesef tüy kusma sorunumuz var ancak birçok malt denememize rağmen hiçbirini yemiyor. Sadece somonlu mama yiyor. Eskiden gimcat malt çok severdi şimdi denediğimiz hiçbir markayı yemiyor.


Hairball malt olarak önerebileceğiniz güvenli markalar nelerdir acaba? Teşekkürler.

4 CEVAP

Kedime şimdiye kadar 4 malt kullandım. Kedim sarman, kısa tüylü şimdiye kadar hiç kusma problemi olmadı. İlk bio feline malt paste kullandık, tadını seviyordu ancak içeriği daha iyi diye benifital sterile paste kullandık en çok bunun tadını sevdi diyebilirim. Sonrasında da kahu naturals e geçtik tamamen, immunovital ve biyotin & kolajen çeşitlerini kullanıyorum elime hangisi geçerse. İmmunovitali hiç sevmiyor ancak parmağımla ısıtıp verdiğimde daha çok seviyor. Biyotin&kolajen içerikli olanı kısmen daha çok seviyor. İçerik olarak diğerleri arasında kahu bambaşka seviye de bence, yakın zamanda somon yağlı malt çıkardı kenizin sevmezse iade de edebiliyorsunuz

Kral ne olursa yer ama Umut çok mızmız maalesef. Yavruluk dönemi bitinde malt kullanmaya başlamıştım, ilk maltı bolovia ydı çok severek yiyordu başta ama 1.paket bitiminde yeme reddi yaptı. Ardından hairlax malt aldım 1.5-2 sene kesintisiz yedi sorun yaşamadık, ödül maması olarak gördü ardından bi ara ona yine mızmızlandı, bu arada vet önerisi ile veda malt denedik 1.paket sonunda onuda yemeyi bıraktı. Tekrar hairlax e dönüş yaptık, şu an yine sorunsuz yiyor.
Bu söylediğim 3 markada (bolovia, hairlax, veda) içerik olarak gayet iyi maltlar zaten veterinerlerde satılan ürünler, gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Ayrınca güçlü ürünler eğer kediniz uzun tüylü değilse (Umut normal kısa tüylü tekir kedi) kışın haftada 2 yazın haftada 3 kez vermek yeterli oluyor. Biz hiç tüy kusma sorunu yaşamadık

nnnmr
nnnmr

19022

Benim kedilerim de çok seçiciler özellikle Veronica bizde de en seçici olan birkaç marka denedim hiçbirini yemedi en sorunsuzca yediği malt biopetactive'in maltı hiç kusma da yaşamadık bu maltta

lunasun
lunasun

191

Veda Malt Plus veteriner yönlendirmesiyle başladığım bir malt. Piyasadaki en temiz ve en güçlü içeriklerden biri olduğunu söylemişti bende araştırdım gerçekten kullanan herkes memnun kalmış. 1. paketi bitirdik ve kedilerimin kusması gerçekten azaldı 3 yaşındaki kedimde mide ve bağırsaklarda tüy doluluğu var bu vesile ile tanıştım ama benimkilerde hiçbir şekilde yemiyor patisine sürdüm üstüne sürdüm yediremedim veteriner işaret parmağına maltı sıkıp üst damağına sür o yayıldığı için atamaz mecbur yer dedi ilk bir kaç gün alışana kadar zorlandım ama şu anda ikisine de aynı yöntemle çok rahat yediriyorum yapabilirseniz sizde çok rahatlarsınız 🥹

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap