

















































































































































Javanese Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Korat Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Köpeklerde Diş Sağlığı ve Önemi
Kısırlaştırılmış Kedilerde İştah Artışı Nasıl Yönetilir?
Honey Bear Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Beslenmeden davranışlara kadar, evcil dostunuzun yaşamına dair detayları keşfedin.
Tüm Blog YazılarıMerak ettiklerini sor, dostlarımızla yaşayanlar cevaplasın.
Bir sorun olur mu korkuyorum ;( en ufak dışarı çıksak kapıda bekleyen kapıda uyuyan bir kedi
cevap verir misiniz Lütfen
Eve gelen var mı mama vermeye
Merhaba! 5-6 gün fazla bence eğer gün içinde bakıp uğrayacak biri yoksa, 2 gün için kediler tek kalabiliyor ama sonrası için en azından konşunuz falan uğrasa mama su kum için daha iyi olur. Eğer düşünürseniz de ben evimde petsitter olarak bakım yapıyorum gezepati olarak sosyal medyadan bakabilirsiniz
5-6 gün bence de fazla aşırı strese neden olabilir kedide. En azından gidip mama su kaplarını kontrol edecek biri olursa çok iyi olur
5-6 gün maalesef çok fazla bence ve sürekli kapısa beklediğini söylüyorsunız psikolojisi bozulabilir. Biz ilk defa geçen hafta 3 gün yalnız bıraktık maması suyu her şeyi vardı ama gelip uğrayacak kimse yoktu. Tatilden döndükten sonraki gün sürekli kusmaya başları ve 2 gündür veterinerdeyiz ateşi 40tı götürdüğümzde. Veteriner strese bağlı vücut direnci düşmüş ve enfeksiyon oluşmuş dedi. Yani mutlaka her gün ya da 2 günde bir gelip bakacak oynatacak birini bulmalısınız bence yoksa o kadar gün stres olacaktır :(
Uzun bır süre. En azından eve gidip kesıyı kontrol edecek birisi varsa daha iyi. Yada kesı otelı varsa
Sadece 1 kediniz olduğu için 2 günden fazla bırakmamalısınız 2 kediniz olsa 3 4 gün yeterli mama ve su miktarıyla idare ediyorlar. Ama her halükarda 5 6 gün çok fazla
Şuan Ozguu kullanıcısının yanıtını okudum ve maalesef aynı durumu ben de yaşadım. Ben de 5 -6 gün yalnız bıraktığımda döndüğümde kedim hastalandı 4 aydır veteriner kapılarından ayrılamadık. Umarım yalnız bırakmamışsınızdır. Hangi şehirdesiniz belki şehrinizi söylerseniz buradan emanet edebileceğiniz biri çıkar Balıkesirdeyseniz ben de bakabilirim
arkadaşlar 1 haftalığına gidecekmişiz... arkadaşım her gün gelir bakarım diyor. Sorun olur mu?
arkadaşınız gelip bakacaksa sorun değil ama yalnız kalamaz psikolojik yanını geçtim havalar artık ısındı mamalar sular en azından günlük değiştirilmeli. tuvaleti de 2. güne girilmez olur. eve siner kokusu.
Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.
Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:
Yeni Soru SorOnaylı Yem Deposu Sertifikası
Şikayet göndermek için bir sebep seçmelisiniz.
gönderiliyor...
Teşekkürler!
Şikayetiniz başarıyla gönderildi, en kısa zamanda inceleyeceğiz.