Tatile Çıkacağım Ve Kedim 5-6 Gün Evde Yalnız Kalacak.

kychee
kychee

257 Puan

Bir sorun olur mu korkuyorum ;( en ufak dışarı çıksak kapıda bekleyen kapıda uyuyan bir kedi

10 CEVAP

kychee
kychee

257

cevap verir misiniz Lütfen

Patikedii
Patikedii

26295

Eve gelen var mı mama vermeye

suzik
suzik

524

Merhaba! 5-6 gün fazla bence eğer gün içinde bakıp uğrayacak biri yoksa, 2 gün için kediler tek kalabiliyor ama sonrası için en azından konşunuz falan uğrasa mama su kum için daha iyi olur. Eğer düşünürseniz de ben evimde petsitter olarak bakım yapıyorum gezepati olarak sosyal medyadan bakabilirsiniz

Ebrarmasha
Ebrarmasha

771

5-6 gün bence de fazla aşırı strese neden olabilir kedide. En azından gidip mama su kaplarını kontrol edecek biri olursa çok iyi olur

Ozguu
Ozguu

12225

5-6 gün maalesef çok fazla bence ve sürekli kapısa beklediğini söylüyorsunız psikolojisi bozulabilir. Biz ilk defa geçen hafta 3 gün yalnız bıraktık maması suyu her şeyi vardı ama gelip uğrayacak kimse yoktu. Tatilden döndükten sonraki gün sürekli kusmaya başları ve 2 gündür veterinerdeyiz ateşi 40tı götürdüğümzde. Veteriner strese bağlı vücut direnci düşmüş ve enfeksiyon oluşmuş dedi. Yani mutlaka her gün ya da 2 günde bir gelip bakacak oynatacak birini bulmalısınız bence yoksa o kadar gün stres olacaktır :(

FistanOsman
FistanOsman

586

Uzun bır süre. En azından eve gidip kesıyı kontrol edecek birisi varsa daha iyi. Yada kesı otelı varsa

Helincgr
Helincgr

1339

Sadece 1 kediniz olduğu için 2 günden fazla bırakmamalısınız 2 kediniz olsa 3 4 gün yeterli mama ve su miktarıyla idare ediyorlar. Ama her halükarda 5 6 gün çok fazla

Ebrarmasha
Ebrarmasha

771

Şuan Ozguu kullanıcısının yanıtını okudum ve maalesef aynı durumu ben de yaşadım. Ben de 5 -6 gün yalnız bıraktığımda döndüğümde kedim hastalandı 4 aydır veteriner kapılarından ayrılamadık. Umarım yalnız bırakmamışsınızdır. Hangi şehirdesiniz belki şehrinizi söylerseniz buradan emanet edebileceğiniz biri çıkar Balıkesirdeyseniz ben de bakabilirim

kychee
kychee

257

arkadaşlar 1 haftalığına gidecekmişiz... arkadaşım her gün gelir bakarım diyor. Sorun olur mu?

tengrist
tengrist

112718

arkadaşınız gelip bakacaksa sorun değil ama yalnız kalamaz psikolojik yanını geçtim havalar artık ısındı mamalar sular en azından günlük değiştirilmeli. tuvaleti de 2. güne girilmez olur. eve siner kokusu.

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap