

















































































































































Yaz Mevsiminde Kedilerde Yaş Mama Tüketiminin Önemi
Javanese Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Korat Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Köpeklerde Diş Sağlığı ve Önemi
Kısırlaştırılmış Kedilerde İştah Artışı Nasıl Yönetilir?
Beslenmeden davranışlara kadar, evcil dostunuzun yaşamına dair detayları keşfedin.
Tüm Blog YazılarıMerak ettiklerini sor, dostlarımızla yaşayanlar cevaplasın.
lütfen yardım edin Kedim bacağını 1 ay önce çok fazla yalamaya başladı hatta pati kısmını daha cok yalıyordu o zaman. ufak bir açılma olmuştu patisinde veteriner bişey olmaz stresten yapıyordur diyip hap vermişti. bi süre hapı kullandı ama pek bi etkisi olmadı hatta şu an o kadar büyüttü ki orayı resmen içi gözüküyor. bacağına doğru, gittikçe açılıyor orası kendini yalamaktan. neden olur ne yapılır bilmiyorum sürekli yakalık takıyorum ama kendi kendine gece çıkarıyor. stres için hap da içiyor ama çok etki etmiyor gibi. bazen azalıyor kapanıyor gibi oluyor bi bakıyoruz tekrar,daha da fazla açmış. ne yapmam lazım neden olur yardımcı olursanız çok sevinirim
Hangi yakalıktan takıyorsunuz yastık gibi olan mı
yok bu sert plastik gibi olandan takıyoruz bağlıyoruz boynuna ama boğulmasın diye hafif gevsek bagladigimiz için çıkarıyor bi şekilde. asıl çözümü bulamıyoruz yani😞
Tekrar veterinere götürün ve ya da o veterıneri değiştirin
Yastık olandan takın
Mamasını değiştirmeyi önermedi mi veterineriniz? Bir zaman sonra mamalsr bazı kedilerde alerjik reaksiyona sebep olabiliyor. Veterinerinizin önerdiği bşr içerik ya da hipoalerjenik mama deneyebilirsiniz. Hatta bu ihtimal değerlendirilmediyse başka bir veterinere danışmalısınız, geçmiş olsun.
Merhaba bizim de aynı şekilde olmuştu mama alerji yapmış. Virbac Derma kullandık bir süre sonra geçti. Bir de Ync nin Derma spreyini sürdük. Geçmiş olsun
kullandığımız mama markası bebekliginden beri veterinerimizin önerisiyle carnivet. şimdi yine aynı markanın kısırlaştırılmış olanına geçtik 1 ay önce. Kısırlaştırmadan sonra stresten yapabileceğini düşündük çünkü kedim kısırlaştırılmadan sonra yaklaşık bir ay kendine gelemedi. şu an mamayı severek yiyor ama mamayı hiç düşünmemiştim açıkçası.
Öncelikle veterinerinizi derhal değiştirmenizi tavsiye ediyorum,
ardından alerji mi stresten mi başka bir sebepten mi kesin olarak tespit edilir iyi bir hekimce, alerjikse mama değişikliği yapılır yaraya tedavi uygulanır ve bu süreçte yakalığı parmağınız girecek kadar sıkıştırın boğulmaz korkmayın gözlemleyin rahat nefes alıyorsa çıkartmaması gerekiyor yoksa yara kötüleşip enfeksiyon kapacak. Yastık yakalığa geçmeyin onları çok kolayca çıkartıyorlar maalesef. Stres hapı verip böyle bir yarayı kendi haline bırakmak veterinerlik değil... ayrıca ne olduğu tam tespit edilmeden kullanılan her türlü fazla ilaç boşuna karaciğere böbreklere yük
Çok geçmiş olsun umarım daha da kötüleşmeden müdahale edilir
merhaba, çok teşekkür ederim ilginiz için. kedim 1 ayı geçkin bir süre önce kısırlaştırma olduol hassas bi kediydi ve kısırlaştırmadan sonra çok stres oldu yemek yemedi haftalarca hep saklandı bizde zor bi süreç atlattık o süreçte kan testi biyokimya vs bakmıştık temiz çıkmıştı o yüzden veterinerimizde psikolojik olarak yapıyodur diye düşünmüştük. şu an enerjisi iştahı hepsi eski haline döndü ama hala ara ara yaladığı için yara tam kapanamıyor. veterinerimizde aslında bu süreçte epey yardımcı oldu ama bilemiyorum tabii. neden yapıyo hala tam anlamış değilim açıkçası.
Siz yine de bu seviyeye gelmiş bir yarayı veterinere gösterin ufak bir yara değil çünkü yakalığı da ihmal etmeyin :( iyileşip orayı unutana kadar taksanız iyi olur dediğim gibi sıkar diye korkmayın veteriner onu çıkaramayacağı şekilde ayarlar
Biz de neredeyse 1 ay yakalık takmak zorunda kalmıştık ufacık bir yara için daha kötü yapmasın bir an önce iyileşsin diye, sizinki gerçekten büyük. Batikon ve yara iyileştirici kremle desteklerseniz bu süreçte çabuk iyileşme sağlar veteriner hekimin de vermesi lazım zaten
cok tesekkur ederim evet veteriner degistirmeyi dusunuyorum cunku psikolojik diyip duruyorlar evet belki de psikolojik ama verdikleri cozum
ise yaramiyor. bugun evden iki saatlik ayrildim o surede yalniz kaldi yakaligini nasil cikardi bilmiyorum cikarip bacagini yalayip mahvetmis yine. o kadar uzgunum ki napicagimi bilmiyorum😔😔
Yastık yakalıktan deneyin fakülte hastanesi gidin
Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.
Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:
Yeni Soru SorOnaylı Yem Deposu Sertifikası
Şikayet göndermek için bir sebep seçmelisiniz.
gönderiliyor...
Teşekkürler!
Şikayetiniz başarıyla gönderildi, en kısa zamanda inceleyeceğiz.