

















































































































































Javanese Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Korat Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Köpeklerde Diş Sağlığı ve Önemi
Kısırlaştırılmış Kedilerde İştah Artışı Nasıl Yönetilir?
Honey Bear Kedisi Özellikleri, Bakımı ve Karakteri
Beslenmeden davranışlara kadar, evcil dostunuzun yaşamına dair detayları keşfedin.
Tüm Blog YazılarıMerak ettiklerini sor, dostlarımızla yaşayanlar cevaplasın.
6 yıldır benimle olan, yavrularına beraber baktığımız, her gün sarıldığım, ailem gibi hissettiğim, tek sevgi hissettiğim canlı olan kedim aylardır kayıp. Sokak kedisiydi, sahiplendim, aslında o beni sahiplendi desek daha doğru. Ama ailem evde istemediği için ve dışardaki ortamında daha özgür dedikleri için ev içine pek giremiyordu, nadiren alıyordum, onun dışında bina içinde, bahçede, sokakta geziyor, uyuyor, besleniyor, avlanıyordu. Yıllardır o sokaklarda yaşıyordu, her yeri çok iyi biliyordu. Ben imkanım oldukça kontrollerini yaptırıp aşıya götürüyordum fakat üniversite için farklı şehre gidince aileme kaldı ve ailem aşıyı da yaptırmıyordu çeşitli sebeplerden. Bunu anlatmamın sebebi şu, kedim kaybolmadan önce normal miydi yoksa ailemin gözünden kaçan bi hastalık durumu mu vardı bilemiyorum. Bi komşumuza göre öyle bi durum olabilirmiş ve öyleyse ölmüştür dedi. Bi diğer olasılık araba çarpması, bunu da bi çocuk söylemiş, benzer bi kediyi yol kenarında görmüş o halde. Ama mahallede sorulan başka kimse hayvanın vücudunu ya da kendisini görmemiş. Biri mi aldı, öldü mü, biri mi öldürdü, belediye mi götürdü, çöpe mi atıldı, belli değil. Aslında bizim binada kamera vardı ama sanırsam çekmemiş öyle bir durum. Aylar geçti, kafayı yiyorum artık. Bi şey yapmak istiyorum, en azndan netliğe kavuşsun. Ve eğer cidden biri zarar vermişse kedime, o da hak ettiği cezasını alsın istiyorum. Kabullenemiyorum, gitmiş olamaz ya! Ailem sormuş soruşturmuş falan ama yeterli şeyi yaptılar mı bilemiyorum. Yıllar önce kedimin beraber baktığımız yavruları da ölmüştü, zehirleme ya da araba çarpması. Ama o yavruları öldürenler bulunamadı. Bi daha ds göremedim onları da. Ben artık bi şey yapılsın istiyorum. 7 aydır yok. Nerede çocuğum? Kim ne yaptı? Hiç yetkilisi yok mu bu işlerin? Ne yapabilirim? Bilinmezlik olmasın artık lütfen...
Merhaba sevgili @Yomi sokaklar malesef patili dostlarımız için çeşitli tehlikeler barındırıyor. Kendisi alıp başını gitmese kapının önünde uslu uslu dursa bile ne yazıkki yine de başına bir şey gelebiliyor.
Çeşitli sebeplerden ötürü sen bu hayvanı eve alamamış ama ona gözün gibi bakmışsın öncelikle sırf bu sebepten ötürü bile o hayvan seninle karşılaştığı için çok şanslı.
Aradan uzun bir zaman geçmiş büyük ihtimalle her yerde kamera olsa bile bu zamana kadat kayıt kalmamıştır.
Eğer hayvanın çipi varsa ve hayattaysa (ki umarım hayattadır) belki bir gün tekrar kavuşma ümidin olabilir.
Bence ailen direkt kedi sevmiyorlar, mesele sadece eve almak da değil aşıyı bile yaptırmamışlar, yani ona ne olduğunu veya olacağını önemsemiyorlar. Sen de bu aileye kedini bırakıp gitmişsin kedi sevmeyen aile ne yapacaktı kedine gözleri gibi mi bakacaktı? Keşke yanında götürme şansın olsaydı ama yurtta kalıyorsan bu mümkün olmamış olabilir, ama en azından keşke sahiplendirseydiniz. Ben her gün sarıldığım kedimi öylece sokakta bırakmazdım. Çok yazık olmuş, sahipsiz gitmiş. Araba çarpmış, köpek saldırısına uğramış olabilir, daha da üzücü olanı insanlar ölüp ölmediklerine bakmadan öldü sanıp ağır yaralı hayvanı çöpe atıyor ve canlı canlı presleniyor o hayvanlar çöpte. Veya yaralı kediyi belediyeye veriyorlar belediye yaralı hayvanı uyutuyor vs.
Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.
Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:
Yeni Soru SorOnaylı Yem Deposu Sertifikası
Şikayet göndermek için bir sebep seçmelisiniz.
gönderiliyor...
Teşekkürler!
Şikayetiniz başarıyla gönderildi, en kısa zamanda inceleyeceğiz.