Dişi Kedi Kısırlaştırdım Ama Dikişleri Çok Bombeli Ve Şiş

dileklidya
dileklidya

170 Puan

Dişi kedimi belediyede kısırlaştırdım 1.5 yasında kısırlastıralı 3 gün oldu bugün dikişler normal mi? Kedim çok iyi yemek yiyor tuvaletni yapiyor ama boyunluk takmıyor maalesef dün boğularak ölüyordu az kalsın boyunluk yüzünden kıyafet de giydiremiyoruz cok korkuyoruz yardımcı olun lütfen 🥲


2 CEVAP

Ebrarmasha
Ebrarmasha

771

Boyunluk takın bir şekilde yaranın korunması lazım iyileşmesi için yalamaması gerekiyor enfekte olma ve geç iyileşme olasılığı var bir çaresini veterinerinize danışarak bulun derim. Ameliyat sonrası koruyucu tulum olabilir mesela siz yine de danışarak tercih edebilirsiniz.
Dikişlerin şişliğine gelecek olursak kısırlaştırma yapan hekime mutlaka danışın hijyen koşulları sağlanmamışsa eğer enfeksiyon kapmış olabilir
İnşallah bir an önce sağlığına kavuşur kediniz

dileklidya
dileklidya

170

Teşekkürler özel bi veterinere gittik ve sorun olmadığını söylediler dikişlerde pazartesi nidaja gidicez ve aynı zamanda zıbın taktırıcaz şuanlık üstünü kapatamıyoruz ama yalamasına engel oluyorız teşşekğrler

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap