Merhaba Kedim’e Fip Teşhisi Ve Anemi Teşhisi Konuldu

9onur
9onur

166 Puan

Merhaba kedim için dün 2 tane vet. Gittik ilki değerlerinin düşük olduğunu ve fip tedavisine başlamamız gerektiğini söyledi kan için bir kaç iğne yaptı sonra hayvan hastanesine götürdüm oradaki doktor kan değerlerinin çok düşük olduğunu hatta kan nakli ihtiyacı olduğunu yaşama şansının %20 olduğu kan nakli olursa %30 olduğunu söyledi kedinin durumu şu an olarak sadece yatıyor şırıngayla veterinerin önerdiği mamalardan veriyorum bugün ciğer haşlayıp şırıngayla onu vereceğim önerdiğiniz başka bir şey var mıdır? Lütfen yardımlarınızı bekliyorum


Henüz Cevap Yazılmamış :/

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap