Mama Markası Öneri

Mrszaa_
Mrszaa_

2082 Puan

Merhaba, benim 3 adet kedi bebeğim var. Biri 11 yaşında kısır erkek, diğer ikisi 3,5 yaşlarındalar. 11 yaşındaki kedim bu sene başında idrar yolu problemleri yaşadı. Taş oluşuyormuş erken farkedildi ve tedavi oldu ve atlattık. Üniversite veterinerine kontrole götürdüğümde sadece sistit vardı biraz. Antibiyotik kullandık ve şuan sorunumuz yok. Bize birkaç marka kısır kedi maması önerdiler. Bunlardan biri Hills markaydı. 3 kedim olduğu için büyük paket mama almam gerekiyordu ve veterinerlerde büyük kg paketler satılmadığı için mecburen internetten 10 kg hills marka mama aldım. Eski mama ile karıştırarak vermeme rağmen çok yoğun ishal yaşadı hepsi. Başta mama değişikliğini çok anı yaptığımı düşündüm ama karıştırarak vermenin üzerinden 2 haftayı geçmesine rağmen hala çok yoğun ishallerdi. Probiyotik kullandık yine de geçmedi. En son mecburen gastro mama aldık. Sayesinde dışkıları normale döndü ama sürekli gastroda kullanamazlar. Tekrar kısır mamaya geçmek istiyorum ama hills mamada durum bu şekilde. Tekrar hills kullanamayız.
Veterinerin önerdiği diğer markalar ise advance ve virbac. Şikay-et var sitesinde bakınca her iki markada da çok korkunç şikayetler var. Ne yapacağımı şaşırdım. Hangi markayı hangi siteden almam gerekiyor bilemedim. Bu iki marka hakkında bilginiz ve deneyiminiz varsa paylaşabilir misiniz?

Henüz Cevap Yazılmamış :/

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap