Kedim 8 Aylık Oldu, Mamayı Nasıl Değiştirmeliyim?

sametaykin
sametaykin

1741 Puan

Merhaba, kedim şu an 8 aylık ve yavru kedi maması kullanıyorum. Yakında yetişkin kedi mamasına geçmeyi düşünüyorum. Mamayı birden mi değiştirmeliyim yoksa kademeli olarak mı geçiş yapmalıyım? Geçiş süreci kaç gün sürmeli? Marka değiştirirken dikkat etmem gereken bir şey var mı? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?

1 CEVAP

Nihannnnnn
Nihannnnnn

13252

Merhaba sağlıkla büyüsün inşallah. Mamayı kademeli olarak değiştirebilirsiniz. 1 hafta içinde yeni mamaya geçersiniz. İlk gun kullandıgınız mama %70 yeni mama %30 sonraki gunlerde de eski mama miktarını kademeli olarak düşürüp yeni mama miktarını arttırsınız. En son çok az eski mama neredeyse tamamı yeni mama olarak verirseniz sorun yaşamazsınız

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap