Aşı Sonrası Çene Altında Şişlik

Irmaakk
Irmaakk

3028 Puan

Yaklaşık iki buçuk aylık bahçede beslediğim bir yavru kedi var. Salı günü ilk doz karma aşısını yaptırdım ama dün akşam çenesinin altında sağ tarafta normalde olmayan nohut büyüklüğünde sert bir şişlik fark ettim. Öncesinde hiç dikkatimi çekmemişti ama bu kadar ani şekilde şişlik oluşmasıda biraz garip geldi bana. Veteriner aşı sonrası lenf bezlerinin gösterdiği bir reaksiyon olduğunu düşünüyorum dedi ama yinede belki başına gelen vardır diye sizlerinde fikrini almak istedim.

Henüz Cevap Yazılmamış :/

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap