Yavru kedilerde anne sütünden sonra ilk 3 ay kaliteli mama olayı

Arslan00
Arslan00

677 Puan

Arkadaşlar merhaba
Şirket bahçesinde hamile olan kediyi sahiplendim 4 yavrusuna ofisimde yaptığım yuvada bakıyor şuan 15 günlükler
Yavrulardan birini sahipleneceğim fakat bir sorum
Anne sütünden sonra ilk 3 ay kaliteli mama N&D Orijen ACANA markaları gibi mamaları kabında sınırsız bulundur gibi bir tavsiye aldım. sonrasında yavaş yavaş matisse ve golosi ye geçiş yapacağım 1 yaşına kadar sonrasına bakacaz.


Bu tavsiyeye uymalımıyım gerek varmıdır neye faydası olacaktır ve gereklimidir.
Görüşlerinizi bekliyorum.


9 CEVAP

Sedanurdrl
Sedanurdrl

2420

bence eğer vaktiniz varsa ev maması hazırlayın. Ben kendi kedime ev maması hazırlıyorum yakında da çiğ beslenmeye geçeceğim.


Kediminpatisii
Kediminpatisii

1640

Yazdiginiz ilk üç marka en iyileri . Onları kullandıktan sonra matisseye gecmenizi onermem eğer diğer markaları karsilayacak gucunuz varsa. Ama yoksa orta fiyatli mama olarak matisse guzel secim


Sselin1
Sselin1

10658

Matisse yavru kedi mamasi yeterli olacaktır diye düşünyorum butceniz uygunsa n&d düsük tahilli da olabilir. Ama 1 yasindan sonra matisse mamanin altina düsmenizi tavsiye etmem. 5 haftalik olduktan sonra yavrular yavas yavas kati gıdaya gecebilir. Yeterli beslenmeleri icin kaplari hep dolu olsun ama azar azar koyun taze kalsin. Ilk basta kuru mama yemekte zorlanabilirler yaş mamayla baslayin daha sonra yaş mamayla kuru mamayı kariştirip verin ya da kuru mamayi islayin. Hazir yas mamalar yerine tavuk haslayip verebilirsiniz veya haslama yumurta. Hazir mama kullanacaksaniz gimcat markasini tavsiye ederim market mamalarindan kullanmayin


Arslan00
Arslan00

677

@Sselin1 arkadaşım ilk 3 ay N&D falan vermemin çok bir cazibesi ve faydası yok Matisse yeterli olacaktır diyosunuz bencede öyle ama fikir almak önemli tecrübesizim çünkü aksini düşünen kesinlikle ilk N&D ile başla 2 3 ay sonra değişirsin diyen arkadaşlar var ise sebebleri ile düşüncelerini paylaşmaları faydalı olacaktır.


Cansumuezza
Cansumuezza

14960

gelişim çağında daha kaliteli mama yesin diye öyle söylemiş arkadaşlar lakin ilk 12 ay zaten yavru sayılırlar ve gelişmeye devam ederler. siz hangisiyle başlayıp hangisine geçeceksiniz bilmem ama matisseden aşağı düşmeyin jiç bir zaman derim.


epiglottis
epiglottis

13578

Ya paraniz varsa hep en kalitelisini kullanin, tabiki de daha iyi olur. Ama gucunuz yetmiyorsa reflexin falan da yavru kedi mamalari var. Ölmezler yani. Ben bu yasa kadar reflex kullandim, daha yeni kaliteli mamalara gecebildim. Neden kaliteli mamaya gectim cunku kepek vs olusmaya basladi mecburen butcemi zorladim. Uzun vadede cikiyor genelde mama kaynakli sorunlar. Ama hicbirsey tam kanitlanmis degil. Genel olarak kuru mamalar en iyisi bile cok iyi degil ama mecbur veriyoruz. Bir suru yavru ve annesini en kaliteli mamayla beslemek kolay degil kendinizi fazla zorlamayacak bir mama secin. Zaten anne sutuyle buyuyen yavrular cok saglikli oluyor. 2 aydan sonra sahiplendirmeye baslayabilirsiniz. Hepsini ayni anda sahiplendirmeyin ki annenin memelerinde sut birikmesin


Faytekin
Faytekin

10194

Imkaniniz varsa degistirmeyin o markalarla devam edin sonucta 1 yasina kadar yavru sayiliyorlar ve gelisimine devam ediyorlar ,2-3 ay vermenin bi anlami yok bence, ayrica ozellikle Orijen ve Acana verecekseniz once takip ederek verin,cok yiyip ishal olabilirler yavru olduklari için ağır gelebilir biraz bu mamalar,her ne kadar tum yasam evreleri için denilsede, yavru kedilerde biraz dikkatli verilmesinden yanayim ben.


Sselin1
Sselin1

10658

N&d acana veya orijen mama matisse gore daha iyi mamalar evet ama matisse de yavru kediniz icin gerekli vitamini proteini karsilayacak guzel bir mama. Ha derseniz benim butcem fazla ozaman daha pahali bir mama kullanabilirsiniz ama zorlamaya gerek olmadigini düşünüyorum. Yavrular en az 2 ay anne sutu alsinlar mumkunse daha fazla bu gelisimleri icin daha onemli.


Arslan00
Arslan00

677

Yavrular annelerinin yanında olabildiğince geç alacağım 8 10 haftalık ken anne sütünü tam alsın istiyorum ilk sene matisse ile büyüteceğim sonrasına bakacağız herkese teşekkür ederim


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 92 Görüntüleme
  • 9 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 11245 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR