Kedimin Mama Anketine Katılırmısınız

Aycanur
Aycanur

1216 Puan

Anket

Reflex
(11 oy)
Goody
(6 oy)
Formix
(0 oy)
Whiskas
(9 oy)
Toplam (26 oy)

Arkadaşlar benim çevremdeki petshoplarda sadece bu mamalar. Var. Sizce en iyisi hangosi benim kedim şuan reflex kullanıyo. Gayet memnunum ama yinede sizin cevabınızı bekliyorum


19 CEVAP

aycamnkse
aycamnkse

2101

Zcerenoktay sana asla katilmiyorum! O mamalar gayet zararli kedi de tüy dökülmesi kepek ve çeşitli saglik sorunlar meydana getiriyor şahsen sen kullanma bu mamalardan hiçbirini kullanma hele o goody yok muu berbat.sana bir tavsiye N&D,adana,orijen gibi mamalari kullan.maddi durumum okadarina yetmez diyorsan bonacibo gibi markalar var yada ev yemekleri et gibi ama asla pr olan hilss falan kullanma


patkam
patkam

115790

ben whiskas ı hiç tavsiye etmiyorum


BENU
BENU

116602

WHISKAS I ÖNERMEM


ulkugrc
ulkugrc

126

Bizim veteriner, Hills kullanmamızı önerdi. Ondan önce Proplan kullandık, çok memnunduk. Whiskas kesinlikle önerilmeyenlerden, bağımlılık yapıcı maddeler varmış içinde..


zcerenoktay
zcerenoktay

22182

Pro plan, royal canin, pro line gibi markalar kullanın kaliteli mama istiyorsanız.


aycamnkse
aycamnkse

2101

Pardon acana olacak o


patkam
patkam

115790

Evet aycamnkse nin dediği gibi hill's in zararlı olduğunu duymuştum(ıslak mamalarda kuru mamalarda emin değilim) fakat proplan ı bilmiyorum...:)


aycamnkse
aycamnkse

2101

siparis edebilirsin bence yani bonacibo orijen yada acana yi ben tavsiye ediyorum soyliyimde yani internetten siparis ver.


Deryamnue
Deryamnue

2607

benim kedim whiskas dışında bi mama yemedi ve ondan çok memnunduk hem bi sorun yaşamadık hemde mamayı bulmakta zorlanmadık ama diğer kedimde o mamayı hiç sevmedi onda reflex kullandık bence birazda kedinin tercihine bakman gerekiyo :)


Aycanur
Aycanur

1216

çevremde Sadece bu mamalar var


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 1398 Görüntüleme
  • 19 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 28170 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR