Kedim Doğuramıyor ve Erkek Kedinin Arkasından Gidiyor..

Just_Midas
Just_Midas

303 Puan

İyi akşamlar.. Kedim doğum yapacak, kesesi falan gözüküyor ama sonra ıkınmayı kesiyor.. Yaklaşık 3 saattir durum böyle.. Ve erkek kedimi ayrı odaya koymama rağmen dişi olan sürekli onu arıyor, bi odadan diğerine karşılıklı bağırışıyorlar.. Yan yana getirince de erkek hemen enseden ısırıp üste çıkmaya çalışıyor.. Dişi kedim hamilelik döneminde kızgınlıkta olabilir mi? Ya da bu durumda yan yana mı ayrı odalarda mı tutmalıyım?


9 CEVAP

Just_Midas
Just_Midas

303

Edit: 2 yavrumuz oldu, ancak 3.yü hâlâ doğuramadı.. Dün 20:00'dan beri devam ediyo..


Gamzessven
Gamzessven

15963

Bir veteriner görüşü aldınız mı? Doğumu kolaylaştıracak bir şey önerirdi belki. Yazık çok zorlanıyordur şu an.


Just_Midas
Just_Midas

303

Ya bi sıkıntı var, ya doğum sonrası şişliği ben yavru sandım.. Şimdi gidiyorum veterinere..


dlwlrma
dlwlrma

1300

Umarım birşey yoktur.Gelişmeleri haberdar edin :((


Just_Midas
Just_Midas

303

Merhabalar.. Veterinere gittik, röntgen çekildi ve başka yavru olmadığını söyledi..


Just_Midas
Just_Midas

303

Yani sabahın 5'ine kadar boşuna beklemişim..


Just_Midas
Just_Midas

303

2 tane sağlıklı yavrum var şu an.. Ölü doğum ya da anne tarafından dışlanma durumu olmadığı için aşırı mutluyum.. :) Bugün ikinci gün ve ikisinin de beslenmesi ve hareketleri güzel.. Dün gece anne yavruları doğum yaptığı yerden alıp çekyata taşıdı.. Evde zaten iki koltuk vardı, biri artık onların.. :) İlk kez torun sahibi oldum ve mikemmell bi duygu.. :):):)


dlwlrma
dlwlrma

1300

Ayy çok sevindim :))))


Just_Midas
Just_Midas

303

Valla bende.. :) Öğle aralarında ve iş çıkışı koşa koşa eve geliyorum.. :) Tabi baba ayrı odada, onun da yanına gidip, gönlünü alıyorum, sonra hooop yavruların yanına.. :) Bi de anne nasıl nazlı, nasıl ilgi istiyo.. Salondayken illa yanıma gel beni sev diye miyavlıyo.. :) Diğer koltuğa geçtiğim gibi başlıyo yine miyavlamaya.. :):):):)


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 145 Görüntüleme
  • 9 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 12492 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR