Kedime nasıl yardımcı olabilirim

Ecerana
Ecerana

14030 Puan

Arkadaşlar uzun bi aradan sonra tekrar döndüm siteye size sorum olacak. Kedilerim nasıl oldu bilmiyorum uyuz olmuşlar veteriner e götürdüm hafta da bir olacak şekilde 3 kere iğne olması gerek dedi bugün iğnelerin ilkini yaptı. Size sorum şu sanırım bu hastalık bağışıklık düştüğü için olan bi hastalıkmış bunun için ne yapabilirim? Kedilerim den biri anne sütü alamadığı için sürekli hastalanıyor şuan da yine hasta zaten ilaç kullanıyoruz. İmunex vitamin önerenler oldu aranızda kullanıp memnun kalan var mı? Biraz bütçemi aşan bi vitamin açıkçası ama sürekli hastalanıp ilaç parası vermektense vitamin alıp vermeyi tercih ederim. Bu konuda önerileriniz nedir. Bir de kedi uyuzu insana geçer mi veteriner biraz dikkat etseniz iyi olur dedi ama bugün ilk iğnelerin oldular mesela yinede tehlikeli mi olur yaklaşmak 3 hafta çok uzun süre o kadar zaman nasıl mesafe koyacağım kedilerim Ke arama bilmiyorum. Kedisi uyuz olup da bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim bu konuda hiç bilgim yok çünkü


6 CEVAP

pinarcaya
pinarcaya

16591

Kedilerinizin bagisikligini guclu tutmak icin aminosol cok oneriliyor. Her gun taze icme suyuna 1 ml katiyorsunuz. Cok pahali da degil.


Ecerana
Ecerana

14030

Çok teşekkür ederim cevabınız için onu da araştırayım bi nasıl bişeymiş


Bgisan
Bgisan

1475

Ben hyperimmun 44 kullanıyorum. Çok fayda ediyor. Bizimki de fazla anne sütü almamış hep hastaydı. Kullandığımdan beri baya toparladı. Fiyatı da nette gayet uygun 2,5 ml veriyorum ve çok uzun süre gidiyor.


GammaLamina
GammaLamina

9117

Şimdi uyuz illa ki bağışıklık sistemi düşük kedileri etkiler diye bir şey yok. Başka bir hayvanla temasında da kapabilir. İster altı ay anne sütü alsın, ister hiç alamasın olabilir yani. Beslenmelerinde eksiklikler var diyorsanız elbette ki etkiler, ama önüne de kolay geçilir. Hemen ek takviyelere sarilmaniza gerek olduğuna emin misiniz ilk önce? Belki mama değişikliği ile daha uyguna kapatabilirsiniz bu olayı. Ayrıca anne sütü dediğimiz şey tüm yaşam döngümüzü etkilemiyor. Hiç anne sütü almamış ve benden daha sağlıklı olan insanlar var. Kedilerinizin yaşına baktığımda biri zaten yetişkin, diğeri de yakında yetişkin olacak gibi görünüyor. Bence bu yaşta hala durumu anne sütüne bağlamak haksızlık. Bünyesel ya da beslenme eksikliğinden kaynaklanıyordur artık bu durum. Küçükken aldığı süt onu yetiskinligine kadar belli bir miktar korur.


Ecerana
Ecerana

14030

Gammalamina yorumunuz için teşekkür ederim. Ama Bn bu uyuz hastalığını direk anne sütüne bağlamadım zaten tabii ki bünyede bünyeye fark ediyor. Tarçın ilk aldığımda 3 aylıktı ve tüyleri olmasa kemikleri sayılacaktı neredeyse. 600 gramdı bana geldiğinde ve geldiği günden beri sürekli veteriner e gidiyoruz. Sürekli geçmeyen bi hapşırık problemimiz var alerjik değil o kesin. Bu hastalık yüzünden çok antibiyotik kullandık hap iğne şurup her çeşidini kullandık ve şuan da yine kullanıyoruz maalesef. Antibiyotik kullandığımız günleri saysam 2-3 ay eder toplam. Tam iyileşti derken 2 aydır sorun yoktu çünkü yine başladı hapşırık ve vücudun da da yaralar görünce direk veteriner e koştuk. Bunun yanında tavuk hassasiyeti var her mama çeşidini veremiyorum kuzu etli de yese aynı tavuklu mama yemiş gibi kanlı ishal oluyor direk. Kaç tane marka denedim en son bi markada kaldık. Bn de isterim kaliteli mama vereyim ama ilaç parasını yetiştirmek ten mamaya bu kadar bütçe kalıyor matisse kullanıyoruz şuan ve bu bile zorluyor maalesef. Kediler için olan biopetactivite nin vitaminlerinden kullandık bugüne kadar ama onların biraz daha ödül maması tarzında vitaminler olduğunu öğrendim imunex tarzı vitaminler daha etkili oluyor dediler. Fikir edinmek için de buradan sorayım dedim. Tabi şunu da söyleyeyim unutmuşum yazmayı sanırım en büyük problem bu tarçın şuan kısır değil ve ayda iki kere kızgınlığa giriyor strese bağlı da uyuz olmuş olabilir sanırım bu daha büyük bi ihtimal. Dışarı ile hiç bir bağlantıları yok başka bi yerden kapamazlar o yüzden.


Ecerana
Ecerana

14030

Bgisan teşekkür ederim sizin dediğinizi de inceleyeceğim. Zaten neye karar verirsem vereyim öncesinde veteriner'e soracağım tabi ki bir de şey sormak istiyorum bu uyuz insana da geçer mi ilk iğnelerini oldular ama bu hafta çok etki etmez ve yine de yara çıkar mı ikinci iğneden sonra mı etkisi belli olur cevaplarsanız çok memnun kalırım


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 91 Görüntüleme
  • 6 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 13569 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR