Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

kedimiz çiftlesmeye gelen dişiye saldırıyor

Busrasativa
Busrasativa

401 Puan

Öncelikle arkadaslar kedim british ve baska bir british dişiyle çiftleştirmeye calısıyoruz kedim oldukça uysal bir kediyken dişinin evine götürdüğümüzde dişiye vuruyor saldırıyor dişi kedi kızısmıs durumda ve hiç bir sey yapmamıs ertesi gün biz kendi evimizde deneyelim dedik ve bu sefer dişi kedide korkuyor ve yine kavga ediyorlar sizce ne yapmam gerekir ?


13 CEVAP

lwb
lwb

118287

Bu british ve scottishleri çiftleştirme aşkı ne ya, her gün bir forum bu cinslerin üremesiyle alakalı.
Sevmediğimden değil ikisi de çok güzel hayvanlar ama yapmayın lütfen.


Natkarat
Natkarat

10732

aaa @lwb deme öyle. Birde tekirle falan mı çiftleştireceklerdi. Onlar asil kediler. Ne o öyle sokaktakiler gibi çirkin mi gözüksünler...


dumaniskonunsahibi
dumaniskonunsahibi

13512

Nedir bu çiftleştirme aşkı anlamadım gitti. Bi çiftleştirmedir gidiyor bakalım.


epiglottis
epiglottis

127481

Birbirini ilk defa goren iki yabanci kedi sonucta, kizismis ta olsalar hemen birbirine alişamazlar. Belki de hic gerceklesmez ciftlesme.


Catloveerr
Catloveerr

13033

@lwb Neden olacak satmak için. :D


epiglottis
epiglottis

127481

Fotolarda kedileriniz ozellikle iran kedisi olan cok sagliksiz gorunuyor. Onu yavrulatmayin sirf cins diye, yazik ya valla uzuluyorum su cins kedilere. Safkan olsun diye ayni genetik hastaliklar devam ettiriliyor


TATA4242
TATA4242

14494

Ben hanımefendiye mesaj attım,davranışları ile alakalı,artık karışmıyorum,isteyen kısırlaştırsın,istemeyen kısırlaştırmasın.İki kedinin check up derdi var,yavruların kontrol derdi var,sahiplendirme derdi var,maddi durumu iyiyse çiftleştirsin,başka birşey demiyorum ve sadece maddi durum yetmiyor arkadaşlar,vaktin olucak.Ben bir tane kediyle evde zar zor uğraşıyorum.Evi temizlemesi var,eşyaları,yemeğidir vs.dir kolay iş değil iyi düşünün ama bunlardan önce iki kedininde check up yaptırmaya dikkat edin.Doğumdan sonra aynı şekilde yavruları için.


lwb
lwb

118287

Epiglottise katılıyorum, iran kediniz çok sağlıksız duruyor.
Gerçekten görünce bir kez daha insanların bu vurdumduymazlığına üzüldüm.
Suratı yok olmuş resmen.


Busrasativa
Busrasativa

401

Birşey söyleyeceğim beni tanımadan etmeden ne bu densiz yorumlar ne demek satmak çiftlestirdiğim dişide çok yakın arkadasımın ve yakın çevremize sahiplendireceğiz iki tane aynı cins kediyi doğal olarak yani onların doğası gereği çiftlestirmek yerine anneninde bir kez anneliği tatması için böyle bisey yapıyoruz sonrasında kısırlaştırmayı bizde düsünüyoruz zaten sizden yargılamanızı ve boş konusmanızı değil yardımınızı istedim hayvanların üzerinden sağlayacağım 3-5 kurusa ihtiyacım yok hem kendi oğlumunda yavrusunu istiyorum kalbiniz kadar düşüncelerinizde kötü.


Busrasativa
Busrasativa

401

İran kedimi zaten 1 sene önce kayıp ettim ve hergünüm öğrenci olduğum halde veterinerde onu iyilestirmek için geçti annesinden aldığı bir hastalık yüzünde bana zaten hasta gelmisti en az siz kadar hayvanseverim ve emin olun çocuğum kadar seviyorum haketmeyen bir insana ediyorsunuz bu lafları haketsem bu kadar tepki göstermeyeceğim


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 273 Görüntüleme
  • 13 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 20539 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR