Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

Kedim Hasta Acil Yardım !!

Yaseminvera
Yaseminvera

291 Puan

Kedim 4 gün önce bir sabah aniden hasta oldu. Çok ateşi vardı titriyordu doktora götürdük her gün az az antibiyotik ve vitamin takviyesi için iğne yapıldı. Şuan 4 gün oldu ateşi yok ama çok çok halsiz ve iştahsız. Bir şey olacak diye korkuyorum. Sokağa çıkma yasağı var doktora gidemiyorum evde yapabileceğim ona verebileceğim canlılık verecek bir şey var mı??
Not: bugün burnundaki tüyler de biraz dökülmüş mantara benzetmedim ama yorumlarınıza ihtiyacım var



9 CEVAP

787891
787891

117757

Veterinerler açık acil bir durum söz konusu kedinize kan tahlili yapılmadıysa yapılsın veterinere gittiğinizde hills'in hasta kediler için yaş maması var a/d restorative care diye almanızı öneririm


epiglottis
epiglottis

142795

Bi de bol su içirin şringayla agzina verin gerekirse


Yaseminvera
Yaseminvera

291

Su ve kokulu gıdalar fikriniz için teşekkür ederim tavuk haşladım onu yedi gerçekten. Ayrıca dediğiniz yaş mamayı da alacağım


epiglottis
epiglottis

142795

İştahı da yoktur şuan. Eger soguk alginligiysa koku alamadiklari icin yemek yemiyorlarmis bol kokulu seyler verin toparlasin biraz. Cok halsiz gorunuyo yavrucuk gecmis olsun


bademthecatt
bademthecatt

118617

Hills a/d hasta kediler için veriliyor kedim kısırlaşınca bende kullandım zaten sadece kliniklerde kullanılıyor gerçekten biraz toparlayan bir yaş mama eğer kliniğe götürürseniz klinikte varsa danışıp alın ama zararını göreceğiniz bişey değil aksine yararlı.


radagast
radagast

1025

güç vermesi için yağ ve protein ağırlıklı beslemelisiniz. yağlı bir tavuk haşlayın mesela, fakat lütfen deri kısmını vermeyin. et kısmını ve suyunu koyun yiyecektir zaten.


kaç aylık bilmiyorum fakat gimcat multivitamin (paste olandan değil) veya aminosol (vitamin) verebilirsiniz takviye için.


Sarptunga
Sarptunga

590

112 den bi kere izin alıp veterinere bi kaç günlük rapor yazdırabilirsin. Burdaki herkesin farklı bir fikri var en iyisi veterinere gitmen


Yaseminvera
Yaseminvera

291

Arkadaşlar öncelikle cevabınız için teşekkür ederim ama zaten veteriner hekimimle irtibat halindeyim ve dediğim gibi 4 günden beri iğnemizi de olduk. Ben ayrıca kendi kedinize uyguladığınız ona güç veren besinler vb fikirlerini öğrenmek istiyorum


blue_hpood
blue_hpood

13256

bahsedilen yaş mamayı vermeden önce veterinerinize danışın


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 167 Görüntüleme
  • 9 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 24544 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR