Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

Bebek Mamasi

Byzkara
Byzkara

759 Puan

3 aylık kedim için bu mamadan hazırlayıp versem bir zararı olur mu ? İçinde birsuru vitamin mineral var



15 CEVAP

ZehraBulutt
ZehraBulutt

123528

Etçil bir hayvana pirinç unu maması mı vereceksiniz gerçekten. Çağla'nın dediği gibi bu mama bebeklere bile verilmemeli, karbonhidrat ve şeker bombası sağlıksız bir şey bu. Bunun içindeki vitaminden ne olacak Allah aşkına, tavuk haşlayıp verin bari biyolojisine uygun bir gıda yesin hayvan. O mamasından alır zaten yeterli vitamini, gerekli olduğu durumda da kediler için üretilmiş vitamin takviyesi kullanılır.


epiglottis
epiglottis

142732

Aynen şeker de var. Bu arada baktigim tam olarak buymus yine degistiriyom. Pirinc unu yani bu, ve saydigim maddeler var ultra islenmis urun, laktoz var seker var...evlerden irak cocuga cips ver daha iyi.


epiglottis
epiglottis

142732

Ayrica bu mama bebeklere bile verilmemeli. Kliktag diye bir uygulama var icerik gosteren. Bebek mamalarina bakmistim tek tek bu icerik olarak bir suru olmamasi gereken madde kullanmis


epiglottis
epiglottis

142732

Pardon benim icerigine baktigim arı mamanin pirinc unuymus. Pal yagi ve sodyum kazeinat iceriyo. Ama yine de laktozu sindiremez


Ares87
Ares87

2748

Ben bu tarz mamaları kendi çocuğuma bile vermedim vitamin olaylarına inanmıyorum kof şişmanlık bence


Byzkara
Byzkara

759

Öncelikle herpinize teşekkür ederim. Paşa benim sahiplendigim ilk kedim. Evde hazırlanan yaş manalara pirinç koyuldugunu bildigim için markette bunu görünce sormak istedim. Arastirmadan alıp hazırlayıp önüne koymadim tabiki. Bebek maması reyonundaydi bebeklere verildiği için sormak istedim. Tekrardan teşekkürler


epiglottis
epiglottis

142732

Laktoz var icinde


Ebra_erdem
Ebra_erdem

10598

Bencede sindiremez içinde laktoz var ishal yapar kediler için süt tozu var onlardan alabilirsiniz zaten 3 aylikmis yavru mamasida yiyebilir


Ebra_erdem
Ebra_erdem

10598

Yavru mamasi derken kuru yavru kedi mamasi :D


BalliBadem
BalliBadem

121963

Ayrıca kedinize etli mama yaparken içine sebzeli bebek konservesinden aşırıya kaçmadan katabilirsiniz


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 167 Görüntüleme
  • 15 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 24535 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR