Kedimin Sürekli Hapşırması

Kedim devamlı olarak hapşırıyor bi de bu aralar sümkürmeye basladı sanki burnu tıkalı onu atmaya calısır gibi hareketler yapıyo kusar pozisyonda sümkürüyo. Yeme içmesinde hiçbi sıkıntı yok hareketli de oyuncu hâlâ. Böyle bi durumla karsılasan var mı önerisi olan?


12 CEVAP

tugbagursoyy
tugbagursoyy

1277

yanlış anlamayın beni ama veteriner de gerizekalının tekiymiş hastaya al sen vur diye iğne mi öğretilir yazık değil mi hayvana yanlış yerine gelse yanlışlıkla, lütfen iğneleri aşıları veteriner kontrolünde yaptırın ne olur ne olmaz para alıyorsa da vurmak için başka yere yaptırın ama vet yapsın...


patkam
patkam

115790

zavallı kedi umarım çobucak sağlığına kavuşur:(


Canım aynısı benim kedimin de başına geldi sürekli kusuyor gibi yapıp hapşırıyordu bende önceden balık vermiştim kılcık takıldı diye endişelendim ve diğer gün vet.e götürdüm üşütmüş 3 tane iğne falan verdi 50 tl gibi bişeye tutmuştu ve iğnenin nasıl vurulacağını falanda gösterdi kendim vuruyordum son iğneyi vurmadan bile iyileşmişti inşallah yardımcı olmuşumdur :)


tugbagursoyy
tugbagursoyy

1277

nezle olabilir, alerjik durum olabilir veterinere gösterin akıntı kedilerde sakıncalı olabiliyor


Öncelikle cevaplarınız için tesekkürler:) veterinere götürdüm antibiyotik iğne tedavisi oldu iyilesti derken bikaç hafta sonra aynı durumla karsılastım. Her hapşırmasında burnundan akıntılı sümük geliyo napıcagımı sasırdım elimde temizlik beziyle pesinde dolasıyorum hanfendinin :')


winilu
winilu

643

2 hafta boyunca o hapşırığı yaşadık. veterinere götürdük antibiyotik ve vitamin verdi bide üstüne korkuttu lösemi olabilir ve lösemi olan kediler 2 hafta gibi yaşar diye, koşarak kaçtım tabi ne diyorsun sen diye, Sonuç= bunu ninada yaşadık ve nina ofisimizde yaşıyor, o dönemlerde biz mumları ve mum kokularını seven bir çift olduğumuzdan sabahtan akşama mumumuz yanar ve süpriz ninanın muma alerjisini keşfettik nasılmı mumumuz biti :) ve ninanın hapşırığıda bittiii :)


Hadiii :) demek muma alerjisi varmıs miniğin :)) bizimkinin de büyük ihtimal alerjik çünkü leyla aşırı koklama hastası bi kedi biliyorum tüm kediler yasamsal bi faaliyet olarak koklamayı gerceklestirir ama leyla bu işi biraz abartanlardan :)) bazı vet.ler de felaket tellallığı yapmaya bayılıyo. Umarım bizimki de iyi olur bi an önce yorumunuz için çok tesekkürler :)


patkam
patkam

115790

üşütmüş olabilir


Çok tesekkürler canım :) ben de aynı sekilde vet.e götürdüm üç kez doktor bey kendisi vurdu iğneyi ben cesaret edemedim yanlıs bi sey yaparım endisesiyle. Bi de iğneden sonra çok halsizlesiyodu sende de oldu mu bu tip bi durum? Bende ilaç var hala dolapta duruyo iğne de var acaba kendim yapabilir miyim kafam karıstı :))


Bu konuda sana katılıyorum ben de :) iğneyi kendim yapmadım çünkü yapılırken dahi vete yardımcı olamayacak kadar tecrübesizim bu konuda, ki zaten benim kız çok huysuz. Veteriner bey tüm insanları uzman veteriner adayı olarak görüyo sanırım :) şu an iyi leyla hanım hafif hapşırmalar devam ediyo ama nüksederse mutlaka baska bi vete görünücez. Tesekkürler yorum için :)


Kjw
Kjw

2320

Çok çok uzun süre önce yazılmış,kediniz iyileştimi bilmiyorum ama bende benzer bir durum yaşadım...Sürekli hapşıran sümüklü bir bebek büyüttüm ve 1.5 ay olacak iyileşti tık yok,onca tedavi,ilaç,vitamin vs kullandık hiçbir ilerleme olmadı,her vet farklı teşhis koydu,ben dedikleri hastalıklara dair şeyleri araştırdım,dedikleriyle yaşadıklarımızın alakası yok,vet değiştirdim sürekli derken,yaptığım basit bir değişiklik kabusun sonu oldu...Tek sorunumuz mamaymış,değiştirince kedim birden düzeldi he hapşırma ne sümük,ne öksürme hiçbir şey yok şuan...
Umarım bir daha sorun yaşamayız,


Pisunya
Pisunya

172

Ya benimde aynı kedim veteriner antibiyotik igne yapti,ciğerlerinde birsey yok dedi,grip icinde birsey yapti ama gecmedi birbucuk ay oldu.Hala antibiyotik tedavisine şurup olarak devam ediyoruz ama işe yaramiyor.Bagisiklik sistemini de kuvvetlendirmek icin imuneks veriyorum 3-4 günden beri ama pek bir degisiklik yok.burnu tikali akiyor . Ozellikle geceleri hapsuruyor daha fazla.(gündüzde hapşuruyor ama çok az). Şimdi de ekstra lizin takviye etmeyi düşünüyorum bu ikisinin yanına. nedir bu mevzu yok mu yardimci olabilecek birisi.Agzindan nefes aliyor.Bu arada burnuna tuzlu su veriyorum acilsin diye yeni yeni.


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 16103 Görüntüleme
  • 12 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 32452 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR