Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

Kedim Sanırım Psikopat :d

tuanaerol5755
tuanaerol5755

4864 Puan

Oyun oynuyoruz diş geçiriyor ve kedilerin kavga etme şekli varya hani böyle kedi diğerini penceler biri yere yatar falan elimizle öyle oyun oynuyor tamam oynasın ama çok ısırıyor kanatıyor falan daha bebek dişleri kaşındığı için olabilirmi


9 CEVAP

Gelyahron
Gelyahron

116291

Avcılık becerilerini geliştiriyor :d


mervevehubble
mervevehubble

2355

çok acıyınca ben bırakıyorum büyüyünce başedemem diye :)
diş kaşıyıcı balık şeklinde oyuncak almıştık onu gösterince de kaçıyor :D


AnneRoss
AnneRoss

4312

Benim kedim 9.5 aylık, yavruyken bu alışkanlığı törpülemedikleri için şuan öğretmeye çalışıyorum, ellerim kollarım hep diş izi. Bir de benimkinin bir huyu var, tırmalamak yerine diş geçirneyi ekstra seviyo. Isırdığında elimi çekmiyorum, ilgisini bi süre sonra kaybediyor gibi oluyor. Çok acıyo orası ayrı skssldld


İzin vermeyin, daha sonra şiddetin dozu artıyor çünkü ve kalıcı oluyor. Bebekken unutturun.


Totoro111
Totoro111

74

Elinizle değilde oyuncakla oynatmaya çalışın. Alışırsa ilerde daha kötü tırmalayabilir


blue_hpood
blue_hpood

13366

asla izin vermemelisiniz, aksi takdirde büyüdüğü zaman kanatacak kadar zarar verebilir. benim kedimi ilk sahiplendiğim aylarda kollarım tamamen yaraydı, gösterdiğim herkes şaşırırdı. muhtemelen küçükken elle oynatılmış bir kedi. izin verirseniz ileride büyüyünce daha da hırçın olur. halletmelisiniz.


tuanaerol5755
tuanaerol5755

4864

Nasıl halledeceğim oyuncaklarla oynuyor bir süre sonra bıkıp ellerime geliyor


tuanaerol5755
tuanaerol5755

4864

Bizimkide aynı tırmalasın okey ama ısırmasın annemi zaten zor ikna ettim sahiplenmek için annem size zarar verirse dışarı bırakıcağız mecbur diyor ölür dedim yani yaşayamaz dışarının şartlarını bilmiyor yapamaz diyorum o zaman yesin bizi diyor kendi istiyor sıpa


GrauHimmel
GrauHimmel

101

Bizim kedimiz de böyle. Ama evde bir tek beni ısırıyor. Omzuma atlayıp kollarıma saldırıyor. Şimdi kolları bıraktı bacaklarımı ısırmaya başladı. Gece uyurken yatağa atlayıp ayak, bacak ne bulursa oynamaya çalışıyor. Eşek herif, bacağımı çekeceğimi bildiği için komple sarılıyor. Hayır diyorum işaret parmağımı gösteriyorum parmağımı da ısırıyor :D. Öğretemedik bi. Oyun oynamak istediğine eminim. Böyle yaptığında hemen oyuncak veriyorum. Artık ne kadar kandırabilirsek.


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 137 Görüntüleme
  • 9 Cevap
  • 2 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 25391 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR