Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

Evine Pire Geçen Var Mı?

Miraysifa
Miraysifa

898 Puan

Kedim evden çıkmamasına rağmen pirelendi. Bazen apartmana kaçıyor. Birinci ihtimal apartmandan bulaşması ikinci ihtimal daha önceden evde pire olup evden geçmesi. Böyle bir durum yaşayan var mı?


13 CEVAP

FridaDora
FridaDora

4115

Tekstil zeminlere karbonat serpin büyük süzgeç-elek kullanarak ve 12 saat kadar dursun(gece yatmadan yapabilirsiniz, kediyi bir odada tutmakta fayda var.) sabah süpürün bunu bir hafta kadar tüm halı koltuk minder gibi yerlere yapın. Karbonat bir çeşit tuz olduğu için pirelerin cildini aşındırarak öldürüyor asitiyle. Ben tedbir amaçlı ilaçladım evimi sonrasında bunu yaptım. Haftada bir de karbonatı yapıyorum. Bu hafta aşı yaptırdım. Bir tane pire çıktı yakalayıp öldürdüm. Bir kaç gün daha bekleyip tekrar karbonat döngüsü yapacağım.


Kedimiriltisi
Kedimiriltisi

12986

Soyle bir durum stronghold guclu pire damlasini veterinere yaptirip kedinizin pireleri dokmesini bekleyin bir hafta. Gunde 3-4 kere evi supurun ve sirkeli suyla silin. Koltuklara falan gecmiyor ama dip temel temizlik yapin.


Ozge00
Ozge00

19395

Ben de yaşadım maalesef. Odaları tek tek ilacladik. Oyle kurtulduk ancak. Her tarafimiz kırmızı kırmızıydi. Kaşıntı için de travazol kullandim baya iyi geldi. Cok fena kasindiriyorlar yoksa


Zeytin3427
Zeytin3427

636

evimiz bodrum kat camlarda sineklik teli var dışarıdaki kedileri çağırıyor benim yaramaz zeytin kız kardeşim fark etti 1 haftadan beri uğraş veriyorum dış parazit aşısı yaptırdım aşı deri tabakasına işliyormuş bi kaç gün sonra ayda 1 yaptırmak gerekiyormuş aşı üzerinden 1 hafta geçti pireler yumurtlamış ısırdıkları an ölürlermiş ama benim içim rahat etmiyor yarın zeytini kuaföre götürücem kesebileceği kadar kessinler daha çabuk kurtulsun özellikle kafa ve çene kısmında geziyorlar acayip derrcede uyuz oldum bu duruma çözücem ama ???? dediğiniz gibi çokta temiz bakıyoruz


bbeyzvv
bbeyzvv

123906

kedilerinizi tıraş ettirmeyin çok yanlış pire için çözüm de değil
bizde de var aynı dert damlayla çok azaldı ama bitmedi ben de artık pes ettim


Miraysifa
Miraysifa

898

Pire konusunda çok tikliyim ne yapıcam bilmiyorum gerçekten Teşekkür ederim yanıtınız için


Miraysifa
Miraysifa

898

Teşekkür ederim


Gulsahka
Gulsahka

11017

benim bildiğim kadarıyla pirelerin geçmesi için kedinin dışarı çıkmasına gerek yok. sizin kendi ayakkabınızdan bile kediye geçme ihtimali var. eve girdikten sonra ayakkabı altınızı temizleyin ben genelde öyle yapıyorum. geçmiş olsun.


zimmer
zimmer

700

Bizim eve bulaştı. Çoğaldılar bir de. Her tarafımız kaşınıyor. Evi ilaçlatacağız mecbur.


lwb
lwb

120014

dışarıda kedilerle ilgileniyorsanız siz de taşımış olabilirsiniz, bi şekilde eve bulaşması son ihtimal.


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 163 Görüntüleme
  • 13 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 25490 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR