Günün Fırsatları Barınaklara Bağış Veteriner Klinikleri Soru Cevap Blog Fotoğraf Yarışması

Merhaba Arkadaşlar Kedim Yatağımda Uyuyor

Beyza4126
Beyza4126

806 Puan

Merhaba bugün 2 aylık bir bebek sahiplendim ❤️. Yatağı var. Ayriyeten ona kutudan ev yaptım istese ordada yatabilir ama ikisinde de yatmayı tercih etmeyip yatağıma tırmanıp orda uyuyor. Nasıl kendi yatağında yatmasını sağlayabilirim? Onunla yatağımı paylaşmayı çok isterim zaten gündüz onunla yattık oynadık fakat ona bişey olmasından korkuyorum.



11 CEVAP

yusufsaygin2
yusufsaygin2

11924

Koskoca padişah yatağı gibi yatak varken kim bir yastık üzerinde uyumayı tercih eder ki???


nisanor
nisanor

1869

benim kedim ilk geldiğinde gece sürekli yatağına koydum. o geldi ben indirdim. şimdi o kadar pişmanım ki. minicik bir yavruyla uyumanın huzuru, mutluluğu tarif edilemez. şimdi büyüdü, benle uyumuyor. keşke öyle yapmak yerine koynuma koysaydım onu diyorum bebekken. kediler akıllıdır, bir şey olacak olsa vın diye kaçarlar korkmayın. bırakın gelsin, anne sıcaklığı istiyor. canı ne isterse onu yapar ve sizle uyuması size güvendiği anlamına gelir bence hiç ayırmayın, sevgiler


Gelyahron
Gelyahron

116333

Bir süre bu şekilde idare etmeniz gerekiyor. Çünkü zorla birşey yaptırılmıyor bu kuzucuklara. Hepsinin huyu ve karakteri farklı. Zamanla farklı yerlerde yatmak isteyecektir zaten :)


cicek67
cicek67

2742

Ezmezsiniz bence ya :) bizimki bi annemin yatağına gidiyor bi benim yatagıma geliyor, kolumda uykuya dalıyor bazen uyanıyorum bi bakıyorum ayaklarımda uyuyor :) arada kendi yatagında uyuyor yanıma gelsin diye can atıyorum :)


buseekucukgol
buseekucukgol

2012

bırakın yatsın yavrucak benimki de geldiğinde onun kadardı. birlikte uyuyorduk. şimdi havalar sıcak olunca serin yerler bulup yatmaya çalışıyor. ve korkmayım ezmekten zarar vermekten. kendisi ona karşı bir hareket hissettiğinde tepki verir :) tüyü kadar bol ömrü olsun


iidyl
iidyl

116041

benim sıpa da ilk geldiği gündem beri yatağımda uyuyor emin olun ben de aynı korkuları yaşadım size ufak bi önerim var


bi yastık kılıfı da olur, minik bi örtü de olur önce öyle bi şey bulun


sonra kedinizin ve sizin kokunuz sinene kadar kullanın (tüylerini üzerinde tarayın, yaş mamayı üzerinde yedirin, odanızın bi yerine koyun..)


sonra yatakta kendi yastığınızı 15 cm kadar geriye çekin ayak ucuna doğru yani


örtüyü oraya serin ve kedinizi yanınızda yattığı her seferinde oraya koyun


ne ezme sorunu yaşarsınız ne de yatağa tüy yapışma derdiniz olur


ben böyle yaptım ve (bazen inip köşelere de yattıkları oluyor ama alıp koyarsanız iyice alışır) ilk günden beri öyle uyuyoruz, her türlü şeye alıştırmayı denedim 4 tane yatağı/kutusu var buna rağmen her gece yatağıma çıktı uyudu


iyi günlerer


iidyl
iidyl

116041

günleeer*


iidyl
iidyl

116041

ayy yeni sahiplendiğinizi şimdi okudum tüyü kadar ömrü olsun yavrucağın.. sağlıklı uzun ömürler diliyorum


nisanor
nisanor

1869

ayrıca ben de ezerim diye korkuyordum ama kocaman yatakta en köşede buldum hep kendimi. onun da ayağı ağzımdaydı...


Selinbuyukcam
Selinbuyukcam

2390

Şuna bakın yaa maşallah küçük pati :))


Bunu anlaması çok zor neye koyarsanız koyun gelip yanınızda uyuyacaktır zamanla bu durumu azalıcaktır tabi kediden kediye değişmekte biz koca bebekle hiç ayrı yatmayız


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 171 Görüntüleme
  • 11 Cevap
  • 2 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 25407 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR