Kedilerinizi Mutlu Etme Yöntemleri

venniee
venniee

12723 Puan

Kedinizi nasıl mutlu ediyorsunuz? Çok merak ediyorum bu sorunun cevabını.


9 CEVAP

Selinbuyukcam
Selinbuyukcam

2429

Buraya kocaman bir POŞET yazmak istedim saçma durabilir ama poşeti böyle düğüm düğüm bağlıyorum atıyorum koşuyo kapıp tekrar gelip önüme koyuyo gelip bi kafa tokuşturuyo bana öyle ben atıyorum o getiriyo kanepe altları yatak altları mia hanımın poşetleri çıkıyor onun için poşet alıyoruz ahahahh bizimkide böyle bir cins :D


nilayy24
nilayy24

12998

Benimki duştan çıktığımda ıslak saçımı koklayıp yalamaya bayılıyor:D


derya1616
derya1616

2557

benimkiler de sallanan ip kurdale gibi seylerle oynamayi cok seviyor.taraninca da mutlu olduklarını düşünüyorum.bazen kucağımda bebek gibi alir severim yuz yuze bakip gidigini oksadigim zaman cok mutlu olduklarını saniyorum.umarim oyledir


iidyl
iidyl

116641

benim kedim profil resminden de göreceğiniz üzere asla mutlu olmuyor..


ama yaş mamayla, günde bir iki ödül mamasıyla ve yalvararak bağırarak istediği birkaç ısırık salatalıkla (evet, cidden salatalık) mutlu etmeye çalışıyoruz


hareket ve davranış olarak da uyumaya yakın gıdısından patilerinden öpünce mırlamaya başlıyor zevkten kendinden geçiyor ama bu her kedi için aynı değil sahibin kediyi gözlemleyerek kendisi keşfetmesi lazım hoşuna giden şeyleri


iidyl
iidyl

116641

az önce de minik bir dilim karpuz için bağırıyordu mesela.. gerçekten her kedinin karakteri birbirinden farklı oluyor


AnneRoss
AnneRoss

12225

Kedi oltasıyla oynamayı sever, bunun dışında deri kemer köprüsüyle at-yakala-getir oynamaya bayılıyo sanırsınız köpek ya getirip önümüze bırakıyo tekrar atalım diye :D Her sabah vitaminli macununu yemeye bayılıyo, bunun için bizi eşyalarını sürükleyerek baş ucumuza getirip miyavlayarak uyandırıyo, veya odanın ortasına geçip dik dik bakarak skskdkf Geçenlerde mercimek çorbası sevdiğini keşfettik, ama en deli olduğu şey haşlanmış tavuk :)


Kedimiz yılışık ama aynı zamanda soğuk bi kedi, kuralları var. Kendi isteği dışında bi şey yapmamıza fırsat vermiyo ve bu yüzden kendi isteği dışında mutlu da edemiyoruz mssksldlf


sforselin
sforselin

13076

Standart bildiğimiz evde onun için tırmanabileceği yer pencere kenarı yatak vb dışında alüminyum folyodan yapılmış top demek istiyorum. Mutfakta hangi çekmecede olduğunu biliyor artık.


MehmetDMerlin
MehmetDMerlin

1933

oyuncak foku var onu üzerine bırakıyorum oynamaya başlayınca da iki kolumun arasında beşik gibi sallıyorum kedimi bayılıyor


venniee
venniee

12723

Tabiki her kedi bir değildir sadece çok merak ediyorum. Mesela bazı insanlar kedilerini mutlu etmenin çok değişik yollarını buluyolar örneğin siz salatalık veriyormuşsunuz.


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 134 Görüntüleme
  • 9 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 26921 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR