Yavru Köpeğim Isırıyor

Arkadaşlar 1 hafta önce yavru köpek sahiplendim ilk 1-2 gün ısırma gibi bir huyu yoktu fakat son zamanlarda ayaklarımı ve ellerimi çok ısırmaya başladı odada yürürken bacağımdan tutup ısırıyor bir anda ve acıtıyor, hayır komutunu öğretmeye çalışıyorum yapmaması için ama birşey değişmiyor, dişlerinin kaşındığını biliyorum fakat 4 5 adet oyuncağı var hiç oynamıyor yüzüne bile bakmıyor anca ben oynatırsam sizce nasıl davranmalıyım, evde çok huzurlu hep mutlu neşeli fakat neden ısırıyor hala çözemedim..


7 CEVAP

zibityus
zibityus

8904

köpekler hakkında pek bilgin olmadığını anlıyorum.
kral ailesininin videolarını izleyerek kendini eğitebilirsin veya kendilerinden eğitim dersleri alabilirsin. ödül ceza komut vs kullanmadan köpekle saygılı ve dengeli iletişim kurarak sorunları çözebilir ve köpeğin gözünde güvenilir bir yönetici olabilirsin. öğrenmen gerek çok şey var bence zaman kaybetmeden bıraktığım linklerdeki videoları izleyerek başla.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMhSnKShK_RTklCLmfEeBXT8TB0eeIeHf genel kurallar
https://www.instagram.com/p/BbBfmwGFDIG/ el ayak ısırma çözüm (kararlılık süreklilik sabır ile uygulanması gerekir)


Kesten
Kesten

801

Kralailesine bir göz atabilirsin zibityusa katılıyorum.


AsenaTuncay
AsenaTuncay

115906

Köpeğim yavruyken her yerim çizik içindeydi sağlam tişört eşofman da kalmamıştı sağolsun. Yavruluk dönemini atlatınca bir anda bıraktı. Oluyor yani yavrular da gülü seven dikenine de katlanıyor, şuan 8 yaşında özlüyorum o hallerini.


Nisalily
Nisalily

461

Yavru kedi ve köpeklerde ısırma oluyor ama oyun için falan ama siz elinizi vermeyin çünkü izin verirseniz devam edebilir büyüyünce de ısırması hiç hoş olmaz:)


Ysmnn
Ysmnn

683

Gözlerinin içine bakıp hayır demeyi öğretmelisin . Dişleri kaşınıyor şuan . Ödül mamaları oluyor onlardan alabilirsiniz . Hem onu kemirmeye yemeye çalışır . Hemde dişlerini kaşır


Sudeckmkc
Sudeckmkc

12961

Hayır demen bile onun için bir tepki zaten bunu ilgi için ya da dişleri kaşındığı için yapıyor. Seni ısırdığında ne kadar acısa da ses çıkarmaman ona bakmaman ani hareketle elini çekmemen lazım. Güzel bir çiğneme oyuncağı alıp onunla oynatabilirsin dişlerini onla kaşımaya alılınca seni rahat bırakır :)


nejadekoldas
nejadekoldas

3414

Öncelikle o oyuncaklar onun dişlerinin kaşıntısı azdığında hiçbir zaman tam anlamıyla etkili olmayacaktır, benim köpeğim bi husky ilk zamanlarda onda böyle yaptı. Kasaptan kemik alın ama uzun kemiklerden alın bu koyun kolu gibi kemiklerden 10 dakika haşlayıp verin. Biz Luna’ma öyle yapardık bi süreden sonra mutfakta oturup kemiğini beklemeye başladı. Baktınız hala devam ediyor hala üstünüze yapışıyor size etkili bi taktik söyleyebilirim; üstünüze atlayıp canınızı acıttığında vikleme gibi bi ses çıkarıp, köpeğinize yüzünüzü göstermeden ondan uzaklaşın bu hareketi yaptığınızda üstelemeyecektir. Zamanla hayır komutunu da öğretirseniz tadından yenmez:)❤️


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 130 Görüntüleme
  • 7 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 28543 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR