Kedimi Kısırlaştırıcağım Bu Hafta İçerisinde Sorularıma Cevap Verirseniz Sevinirim..

miyav88
miyav88

1049 Puan

evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi kedimi kısırlaştırıcağım erkek kedim fakat kısırlaştırılmadan önce akşam mamasını kaldırıcağım suyunuda kaldırsam bir sorun olur mu ameliyat sabah olucak çünkü ve ameliyattan sonra kedim eve gelir gelmez mama ve su kabını önüne koysam bir sorun olur mu?
ameliyattan sonra kumunu günlük değiştirmeyi planlıyorum yani komple azar azar doldurup diğer gün hemen komple döküp yeni kum döküceğim kabına bu şekilde kedim herhangi bir iltihap vs kapar mı cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim..

7 CEVAP

Renklipati
Renklipati

114390

Suyunu kaldırmanıza gerek yok, sadece mamayı kaldırın.. zaten veterineriniz bilgi verecek.. anestezi etkisinde olacak kusacaktır normal durum hemen mama yemiyor en az 6 saat sonra verin bizimde Perşembe günü oldu saat akşam 9 gibi getirdik düşünün sabah 6 da yiyenildi..zorlamayın kendisine gelince yiyecektir..kumunu temiz tutmak önemli yakına koyun kapalı ise kapağı çıkarın rahat girsin şimdiden geçmiş olsun

cibvesushi
cibvesushi

721

Erkek kedimi ben de üç ay kadar önce kısırlaştırdım. Öncelikle hiç korktuğum gibi bir şey değilmiş bir günde koşmaya filan başladı benimki. Mama ve su konusunda da veterinerinize danışmanız daha iyi olur ama ameliyattan hemen sonra mama ve su vermemelisiniz narkozun etkisinde olacağı için boğulma tehlikesi var diye biliyorum veterineriniz de söyler zaten siz onun talimatlarına uyun yeterli bence. Kum da ben günlük temizliğine devam etmiştim tüm kumu sürekli atmak gibi şeyler yapmamıştım ve hiçbir problem yaşamadık ama siz yine de veterinerinize sorun. :)

Lils
Lils

112483

Suyunu kaldırdım ben. Ameliyattan 12 saat sonra anca yürüyüşü düzeldi kedimin o zaman yemek verdim ben ama sizin kediniz erkek daha çabuk toparlar. Düzgün yürüyorsa vs. mamayı verebilirsiniz.

miyav88
miyav88

1049

öncelikle cevaplarınız için teşekkürler sormak istediğim bir soru daha var kedimi sabah 12 gibi bırakıp 20 gibi alıcağım zaten geldiği an hiç zorlamadan sadece önüne koysam bir sorun olmaz değil mi @renklipati

miyav88
miyav88

1049

@Lils cevabın için teşekkürler..

Renklipati
Renklipati

114390

Miyav88 inan koysanda gözü görmüyor yemiyor anestezi etkisi oluyor kusuyor kendine gelmesi inan 6 yada. 8 saati buluyor uyanık gibi olup tekrar sarhoş oluyor Allah korusun yutamaz boğazına takılır

Renklipati
Renklipati

114390

Veteriner de zaten detaylı bilgi veriyor bana hangi saatte ne kadar mama verilmeli kademe kademe yazmış tı. Akşam 9 da almıştım nerdeyse sabah 6 gibi yemeye iştahla başladı

Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 93 Görüntüleme
  • 7 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 41420 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR