Dişi Kedimi Erkek Kedimi ?

Onurusal
Onurusal

170 Puan

Arkadaşlar kedi beslemek istiyorum ama nereden başlayacağımı bilemiyorum.


Bir çok yazılar okudum ve forumlara baktım genel itibariyle insan daha çok hevesleniyor ancak benim aklıma takılan soru işaretleri var.



  1. Dişi kedi mi erkek kedi mi beslemeliyim ?

  2. Kedi beslemenin olumsuz yanları ve göze alacağım bazı unsurlar neler ?

  3. Ekonomik açıdan ortalama ne kadar bir gideri olur ?


Teşekkürler :)


7 CEVAP

zcerenoktay
zcerenoktay

22182


  1. Kısırlaştırdıktan sonra dişi, erkek fark etmez.

  2. Tüy dökerler ve tırnaklarını eğer tırmalama tahtası almazsanız eşyalarınızın üzerinde törpülerler. Tüylerini sürekli ya taramalısınız ya da yılda 2 kere kestirmelisiniz.

  3. Kedinize verdiğiniz mamanın kalitesi yani fiyatı, aşıları ve alacağınız malzemeleri ki bir kere alacaksınız, kumu gibi durumlar vardır. Fakat aşırı bir maddi ütçe çıkartacağını sanmıyorum. Ama yine de belirli şeyleri aşta gözden çıkarmalısınız, iç-dış parazit iğnesini yaptırmalısınız. Sürekli evde olacağından diğer iğnelere gerek duymuyorum ben bu nedenle burdan pek bir bütçe gitmez. Ama kum ve mama sizin seçeceğiniz markalar olacağı için kesin bir şey söyleyemem.


BENU
BENU

116602

KESINLIKLE ERKEK SANA EKONOMIK ACIDAN AYLIK VEYA HAFTALIK 100 YUZLERIYI CIKARICAKSINN GOZUNDEN AMA DAHA BUNLARIN ASILARI KUMLAR MAMALARI BUNLARI DUSUN SONRA VAZGECIP SOKAGA VEYA BARINIGA ATMA


patkam
patkam

115790

KATILIYORUM.....benim 1 erkek 1 dişi kedim var....erkek kedi daha sempatik ve sokulgan....dişi daha temkinli davranıyor.....bi de Benu hanıma katılıyorum....sakın dışarı atmayın,,,,,vebali çok ağır...


BENU
BENU

116602

AYNEN


Aycanur
Aycanur

1216

İnsanı şimdiden korkutuyonuz para konusunda.


zcerenoktay
zcerenoktay

22182

Aylık 100 lira veya daha az harcarsınız. Ama herkesin hayvana yaptığı harcamalar eşit değildir. Bu nedenle kesin bir bilgi vermek doğru olmaz.


BENU
BENU

116602

KESINLIKLE ERKEK KEDI AL DERIM


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 3357 Görüntüleme
  • 7 Cevap
  • 1 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 28331 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR