Sevimli dostunun her ihtiyacında petlebi.com hep yanında!

PETLEBİ GÜVENCESİYLE, HIZLI KARGO ve EN UYGUN FİYATLAR

Kedim ben yemek yerken mutfak masasına cikiyor

Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


1+1 evde kalıyorum. Haliyle mutfak tezgahı ve oturduğum kanepe aynı odada. Aynı zamanda bu odada yemek te yiyorum. Fakat kedim her yemek yiyecegim zaman mutfak masasına çıkıyor indiriyorum tekrar çıkıyor inanın 30 kere indirsem tekrar cikiyor. Birde hırsla çıkıyor indirdim diye daha çok merak ediyor galiba. Kafasını yemeğe sokmadan koklamasina izin veriyorum bazen ama yinede merakı gitmiyor. Bende başka odaya koyup kapiyi kapatıyorum 15 dakikada hızlı hızlı yemeğimi yiyip kapısını açıyorum. Ağlamıyor sakince odada bekliyor ama böyle olmaz odaya kapatmaktan başka uyguladığınız yöntem varsa paylaşırmısınız?


43 Cevap

Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


Yuzune fiskiyeyle şu fışkırtmam saçma bir sekilde hoşuna gidiyor o yüzden o çözümü yazmayın lütfen :D


Handusistan
Handusistan

2715


Siz yemek yerken ona da yerde yaş mama vermeyi deneseniz. Anladığım kadarıyla kediniz ağaç kedisi yüksekte olmayı daha çok seviyor. Ona yüksekte olabileceği ortam sunarsanız(duvar rafları olabilir) masadan ziyade oraya çıkma refleksi geliştirebilir.


Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


Başka birşeyle ilgileniyorsa bile masaya tabak koyunca hemen koşup masaya çıkıyor. :( mama vermeyi de denedim ama koşup geliyor. Aparatta kalıyorum raf koyamam ki zaten küçük ev :(


ismailfigen
ismailfigen

813


Yediklerinizi merak ediyor olduğu içindir. Koklamasına izin verin. İlerleyen yaşlarda vazgeçeceği bir eylem. Bizim 13 yaşında olan kız yerinden kalkmaya bile tenezzül etmiyor artık.


Ares07
Ares07

2328


Ben de 1+1 de oturuyorum. Yemek masası ve çalışma masası aynı zamanda camın kenarında. Cam pervazına takılan platformlardan aldım. Oraya da kendi havlusunu koydum. Ben yemek yerken ve çalışırken koşup geliyor. Yemeği gösteriyorum. Zaten hoşuna gitmiyor. Platformdan dışarı bakıyor. Bu tür bir yöntem olabilir. Ben de yemek yerken değil de çalışırken çok sıkıntı yaşıyordum. Klavyeye oturma ve bilgisayarı dişleme takıntısı vardı. Hiç olmadı bilgisayarın arkasına yatıp klavyeye pati atıyordu


Handusistan
Handusistan

2715


Size önerim catification kitabı var orada evinizin durumuna göre kediler ve kendiniz için nasıl düzenlemeler yapabileceğinizi görsellerle anlatıyor. Kitap yazarının evi de 1+1 idi. Evinin dizaynını 3 kedi ve 1 köpek için düzenlemiş


Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


Aa gerçekten mi 3 kedi bir kopek vay be benim minnacik puki sigmiyo eve sanirsin ev onun ben misafirlige gelmisim :D Hemen araştıracağım kitabi teşekkür ederim :)


Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


Ares07 bende hosuna gitmez diye koklatiyorum ama hosuna gidiyor şimdiye kadar yemediği mercimek çorbası var sadece kac yemek doktum oyle yemeye basladi diye yavru ama esnaf göbeği var kedide veterineri bile koca göbek diyerek seviyo :D platform almadim çünkü koltuk pencereye sıfır yani üzerine çıkınca istediği gibi yatıp dışarıya bakabilir önünde minik bir balkon var o yüzden görüş alanı kısıtlanıyor biraz ilgisini çekmiyor sanirim.


Minnakpatipuki
Minnakpatipuki

10514


Ben pc de yazı yazarken parmaklarımı dişlemeye çalışıyor klavyeye oturmaktan daha eğlenceli sanirim :) ders çalışmakta çok zor çünkü yazı yazarken oynayan kalemi tutmaya çalışıyor bazen kitaba yatıp uyuyor değişik deli bisey


Cldkgkcs
Cldkgkcs

12701


Bende 1+1de kalıyorum yemeğimi yemeden önce hep onunkini verip sonra kendim oturuyordum öyle bi sorun yaşamadım başlarda meraktan çıkıyordu ama kızıp indirdikçe gelmedi sadece kokusuna dayanamayacağı birşry olursa gelmek istiyor ama onda da tepki vereceğimi bildiğinden pati falan atıyo yani direk dalmıyo :D ama siz baya söz dinlemez gibi bahsediyosunuz masada hoşuna gidexek yemeklerle karşılaşıp baştan öyle yazdıysa kafasına bu yüzden inatçı olabilir.. Önerim yine tavuk da yeseniz önce ona verip gelince de şiddetli kızmanız


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız: Üye Ol Giriş Yap
352 Görüntüleme
43 Cevap
0 Pati

Sorunuz mu var?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor