Mystic??

yelizsenol
yelizsenol

836 Puan

Merhaba mysticle alakalı çok fazla bilgi kirliliği var gibi geliyor ama kullanmış olanlar ve içerik hakkında bilgisi olanlar cevap yazarsa çok sevinirim. İçerik efsane iyi görünüyor ve fiyat çok uygun.(sanıyorum yerli malı olduğu için) ama ishal, kusma vb gibi şikayeti olanlar da azımsanmayacak sayıda. Eğer mystic önermeyecek arkadaşlar olursa aynı segmentte ikame önerileri var mıdır?


27 CEVAP

dilangunduz
dilangunduz

11267

Daha önce başka yere yazdığım yorumu buraya da kopyalıyorum


Şöyle bir sıkıntı var Mystic'te; Türkiye'deki denetlemeler yeterli değil. Firma ile iletişim kurmaya çalışıyorsun, cevap vermiyorlar. Soruyorsun gerçekten doğru mu bu içerik diye, cevap vermiyorlar. İçinde et var mı cidden diyorsun, cevap vermiyorlar hatta engelledikleri bile oluyor. Bu çok şüpheli bir durum. Yalan yanlış içerik yazmış olma ihtimalleri çok yüksek geldi bana. O yüzden ben de bir sıkıntı yaşamamama rağmen bıraktım bu mamayı. Prochoice alabilirsiniz uygun fiyatlı en iyi bu var. Bonacibo da bir seçenecek olabilir ama Prochoice daha iyi bence.


fetihh1453
fetihh1453

467

mystic savunucusu değilim 6 aydır kullanıyorum kedilerime iyi geldi ve yazılan yorumlara tek tel cevap vericem


mamanın iyi gelip gelmemesi tamamen kediyle alakalı acananın bile yaramadığı ishal yaptığı kediler var


tata abimiz denetlemenin yeterli olduğunu uzun uzun açıklamıştı araştırınca belki bulursunuz o yazıyı her mama firması kafasına göre yazsaydı neden diğer yerli yabancı içerikler de et yazmıyor mamalarına kimse mi akıl edemedi de sadece hermos akıl etti bunu .d komik cidden fiyatı yüksek olsa neden yüksek ya diye dolananlar ucuz olunca da çamur atmaya yer arıyor tuhaf bu ve ben her iletişim kurduğumda olumlu ve bilgilendirici cevaplar alıyorum


aynı firmanın ürettiği 2 mamayı karşılaştırmak saçmalıktan ibaret nd ve matisse de aynı firma ama matisse kötü bi mama çoğu kediye iyi gelmiyor (son zamanlarda nd de bozdu ama ondan öncesi için diyorum)


buraya kadar kimseye bir gönderme yoktur


@dilangunduz bonacibo ve prochice içinde et yok? mystic onlardan daha iyi bonaciboda tuz oranı fazla ve gerçekten çoğu kediye kötü etki yapıyor iyi gelen bir şey diyemem bol bol ek gıda vererek desteklenebilir ama yine de mystic bunlardan daha iyi bir seçenek


ben şahsen kuru mamaların hiçbirine %100 güvenmeme taraftarıyım hepsinin kötü bir yanı var illaki detaylı inceleme yapınca mükemmel kuru mama diye bir şey çıkmıyor hepsi kötünün iyisidir


(fake hesap değilim hesabım kapatıldı)


Bu sitedeki yorumlar sayesinde Mystic'i keşfetmiştim yine burdaki yorumlardan etkilenerek soğudum bu mamadan yaa. Son günlerde ben de bi cıvıklık görmeye başladım miniğimin kakasında hem ama iyi takip etmeliyim, belki üşüttü şu ara yerlerde çok yatıyor. Nd ile büyüttüm, tüyleri pırıl pırıldı, üç ayı aşkındır Mystic yiyor, şimdi o pırıltı yok ama halâ yumuşacık tüyleri ve normal dökülmesi de. Şimdi Brit care çok gündemde, ona geçmeyi düşünüyorum. Güvenim sarsılmasaydı Mystic iyiydi aslında.


Kocalex
Kocalex

2538

Mystic kesinlikle hazır mama kapsamında alınabilecek iyi mamalardandır kendileri rc proplan hills matisse gibi mamalardan üstündür.Içeriğin yalan olması gibi bir saçmalık olamaz çünkü bu sektörde rekabet var elbet bir firma karşı çıkar yanlış birşey olsa.Güvenle alabileceğiniz yerli bir mamadır.


yelizsenol
yelizsenol

836

taurin oranı 2600. İçeriği çok sağlam görünüyo ama kullanıcı yorumları oldukça kafa karıştırıcı. Deneyip görmekten başka çare yok gibi🤷🏻‍♀️


onur190707
onur190707

2438

t r e n d y o l 'dan 1.5kg lik olandan siparis verdim ama fiyati gercekten icerigine göre cok uygun ben 30 küsür liradan aldım. umarım bir sıkıntı yoktur mamada. bu kadar uygun fiyatli olması kuşkulandırdı benide.


onur190707
onur190707

2438

t r e n d y o l 'dan 1.5kg lik olandan siparis verdim ama fiyati gercekten icerigine göre cok uygun ben 30 küsür liradan aldım. umarım bir sıkıntı yoktur mamada. bu kadar uygun fiyatli olması kuşkulandırdı benide.


Ozge00
Ozge00

130426

Kedinize iyi geldiyse devam edebilirsiniz bence. İçindeki bezelye nohut sanirim ishal ve gaz şikayeti yapıyor. Bazılarında mamayı kullandıktan birkac hafta sonra, bir ay sonra başlamış mesela ilginç sekilde mamayo değiştirnce de kesiliyormus. Açıkçası bizimkinin değerinin düşmesi de veterinerim ve bize mamanin içeriğinin yüzde yuz doğru olmadığını düşündürdü yani en azindan yazılan değerlerin. Yakin zamnda test yaptirmis birini de bulamadım. Vet mamadan dedi ama bilemiyorum. Bence kullananlar en azından bir test yaptırmalı. Onlarda da bu sıkıntı varmi diye, ileride problem olmasin


NSukun
NSukun

11799

İki kedim var denemek için küçük boy aldım birine herhangi bir olumsuz etkisi olmazken biri İshal oldu alıp denemekten başka yapacak birşey yok birde aldığımda ikisi de çok beğenerek yedi bir iki hafta sonra beğenmeye başladılar


Tengu
Tengu

13366

Biz 3 ay civarı mystic kullandık tüy dökümüne çok iyi geldi ve severek yiyor deneyin eğer kedinize iyi geliyorsa kullanın bence. Benim mystic i değiştirme sebebim fiyatının gereksiz artması a-mazonda 70 lira gibi bi fiyata satılıyor kargo parası vs eklenince nd civarı bir paraya denk geliyor. Ayrıca mystic in içeriği gerçek değil denetimleri yetersiz gibi şeyler duyunca ister istemez rahatsız oldum ama dediğim gibi bizde bir sorun çıkmadı. Bütçeniz bu kadarsa deneyin iyi gelecek mi diye


Busebakis
Busebakis

1068

Kitten olaninin 1 buçuk kilo olanını bitene kadar kullandık ancak ben de bu mamanın alerji yaptığını düşünenlerdenim soru açmıştım gorduyseniz bizde kaşıntı sorunu yapmıştı veteriner ya bı yere çarpmıştır ya da mama alerjisi olabilir demişti mystic mamanın bu grupta çok övüldüğü dönemde alıp denemek istemiştim proplan ve royal canini beğenmeyip yemeyen kedim bu mamayı çok beğenip yedi diye de kötü bir etkisi olacağını düşünemedim ne yazık ki ama sürekli gözüm üstünde ve böyle bi yara oluşturabilecek bir yere çarptığını görmedim gece benimle uyur benimle uyanır gece ben uyurken çarpmış olma olasılığı da düşük. Şimdi ndye geçtik bunu da severek yiyor neyse ki umarım benzer bı sorun yaşamayız bence mystic zorda kalmadığınız sürece kullanmamanız gereken bir mama özellikle hassas kediler için.


mishapamuk
mishapamuk

858

Somonlusunun içeriğine baktım, taş gibi somon eti var. Bence bu harika bir şey. Ham protein orani %26, bu biraz düşük kalıyor. Taurin miktarini goremedim. Bu biraz dusundurdu. Neden belirtilmemis veya pakette mi yaziyor acaba? Fiyatına göre gerçekten güzel bir içeriği var. Hatta Rc, Hills gibi üst segmentlere taş çıkarır.


Salihaylmz
Salihaylmz

13763

Her mama her kedide aynı etkiyi yaratmaz icerik olarak iyi sayilan bir mama Mystic. Benim yavru kedim için uygun değil ama bir çok kedili arkadaşım tavsiye ediyor ve kedilerine bu mamayı alıyor. Kediniz üzerindeki etkisini gormek için denemeniz gerekiyor.


Ozge00
Ozge00

130426

https://sosyal.petlebi.com/soru-cevap/55039-mystic-zararlimi


Şahsen ben kullandim, memnun kalmadım.bizde ishal değil alerji yaptı. Her kediye iyi gelmeyebilir, denemeden anlayamiyoruz. O yüzden peşin peşin kedinize iyi gelmez diyemeyiz.
Zam da geldi zaten, onun yerine 10 tl daha koyup brit almak daha mantıklı geliyor.


Mehmetkr
Mehmetkr

13737

Yerli ürün almasının çok bir etkisi olacağını sanmıyorum.


Soruya cevap yazabilmek için üye girişi yapmalısınız.

Üye Ol Giriş Yap

  • 524 Görüntüleme
  • 27 Cevap
  • 0 Pati

SORUNUZ MU VAR?

Uzmanlardan ve diğer üyelerden faydalı cevaplar almak için:

Yeni Soru Sor
HAYTAP & PETLEBI
BARINAKLARA BAĞIŞ
BUGÜNE KADAR 32260 KG MAMA BAĞIŞLANDI

BENZER SORULAR